return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 
Em 2004 (pg. 26)
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
HEEEEELLVEEEETTTEEEEEEE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
St_Andrew
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:

ShyTrance
:( :whip: fan asså!
keddo
.................................... faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan kan inte beskriva med ord.
montana
:whip::whip::whip::whip::whip::whip::whip::whip::whip::whip:
:whip::whip::whip::whip::whip::whip::whip::whip::whip::whip:
:whip::whip::whip::whip::whip::whip::whip::whip::whip::whip:
AC.
:eek:



...




FY FAN... De där tog på nerverna.

Svårt att finna något vettigt att säga, en sak är säker för min del dock. Finns en speciell spelare jag aldrig mer vill se spela för Sverige igen efter sitt satellit-skott! :mad:
St_Andrew
quote:
Originally posted by AC.
Finns en speciell spelare jag aldrig mer vill se spela för Sverige igen efter sitt satellit-skott! :mad:


yeah right, aldrig mer han som räddat oss kvar i em så pass länge, aldrig mer han som typ aldrig förut missat en straff... yeah right... :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
CJ InterCity
zlatan är den nya beckham :D

nej seriöst alltså... :( :whip: :(
BrainmaN
usch det här var riktigt tungt ...:( vet inte vad jag ska säga (skriva) tomt:(
AC.
quote:
Originally posted by St_Andrew
aldrig mer han som räddat oss kvar i em så pass länge


Även jag tackar gud för Isaksson, han som räddat oss kvar i em så pass länge


:rolleyes:

Laszlo
fitta
St_Andrew
quote:
Originally posted by AC.
Även jag tackar gud för Isaksson, han som räddat oss kvar i em så pass länge


:rolleyes:


Japp, utan isaksson hade vi inte tagit oss hit. Nu snackade vi dock zlatan. kan inte förstå hur nån med lite vett i skallen kan tycka att han INTE borde vara i landslaget. :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Eller du kanske tycker det förstör vårat "svenska" landslag :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :whip: :whip:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 
Privacy Statement