|
Funny **** ! (pg. 103)
|
View this Thread in Original format
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Belgian Bonzai
Stemt u rechts? |
:rolleyes:
Een Schotse man heeft tijdens het concert van U2 in Glasgow een stiltemoment van voorman Bono verpest. De zanger vroeg aandacht voor de malaise in Afrika, waar nog altijd miljoenen kinderen per jaar sterven. Bono deed dit door aan het publiek te vragen om stil te zijn en alleen maar ritmisch met hem mee te klappen.
Het publiek volgde de zanger en klapte ritmisch mee. Na een paar minuten sprak Bono het publiek toe en zei: "Iedere keer als ik klap, sterft er een kind in Afrika." Een man op de eerste rij riep toen plotseling in een zwaar Schots accent: "Well stop ing doing it then!" |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by FredNova
toch niet, alst een blanke was mocht em zijne nek ook breken hoor |
LOL :D |
|
|
| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by FredNova
toch niet ... |
Safe. |
|
|
| Antony |
jacuzi
neergaan :toothless |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Antony
jacuzi
neergaan :toothless |
kijk he, da komt ervan als ge laxeermiddelen pakt om te vermageren:rolleyes: :p
tis eigenlijk eerder zielig dan grappig vind ik:nervous: |
|
|
| domineesje |
als werkwoorden verbeterd worden, vind ik dit hier boven toch echt geen voorbeeld van iemand die haar zo graag mee bezig houdt met ww te verbeteren :rolleyes:
edit: dan ga ik er vanuit dat alles foutloos wordt geschreven door de verbeteraars :p |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by domineesje
als werkwoorden verbeterd worden, vind ik dit hier boven toch echt geen voorbeeld van iemand die haar zo graag mee bezig houdt met ww te verbeteren :rolleyes:
edit: dan ga ik er vanuit dat alles foutloos wordt geschreven door de verbeteraars :p |
| quote: | Originally posted by Mr.Mystery
Are you even trying to make sense anymore? |
|
|
|
| Real |
uh?
en lol @ Kevin's MrMystery quote. :D |
|
|
|
|