|
Funny **** ! (pg. 143)
|
View this Thread in Original format
| Real |
[[ LINK REMOVED ]]
Het zou kunnen dak die al es gepost heb, maar het is ongelofelijk grappig. :wtf: |
|
|
| massiveK |
| woow die kerel is funny :) |
|
|
| _Jedi |
:D
In begin denk je 'wat zit die nou te zeiken?'
Maar op het laatste in die tent lach ik me een kriek! |
|
|
| Dj LPG |
Yves Leterme op z'n best:p
Link |
|
|
| TOR |
| In Heist werd er gisteren zowaar gejumpt op de folkrock van Sois Belle :nervous: |
|
|
| Eagle` |
:stongue:  |
|
|
| Config |
| :stongue: good one :p |
|
|
| Real |
| Wat een bizar gevoel voor humor heb jij Egge. |
|
|
| Sh!fty |
putain, wat een verspilling
(pretty funny though) |
|
|
|
|