|
Funny **** ! (pg. 77)
|
View this Thread in Original format
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Push2005
Wie smeerde hier uitgebreid het probleem tussen U en Progrez met z'n ex uit?
De pot verwijt de ketel, lafaard ;) |
+1 |
|
|
| MikeVee |
| zou grappig zijn moest er hier iemand config zijn naam veranderen in BeLjes_Addict :D |
|
|
| Progrez |
| quote: | Originally posted by Push2005
Wie smeerde hier uitgebreid het probleem tussen U en Progrez met z'n ex uit?
De pot verwijt de ketel, lafaard ;) |
Haha inderdaad. En dan moet ge weten dat ik helemaal geen Nathalie ken, laat staan als vriendin heb gehad. Ik weet nog altijd niet over wie of wat die bezig is.
Die topic op t.nu heeft het ondertussen tot een klassieker geschopt. |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by Progrez
Haha inderdaad. En dan moet ge weten dat ik helemaal geen Nathalie ken, laat staan als vriendin heb gehad. Ik weet nog altijd niet over wie of wat die bezig is.
Die topic op t.nu heeft het ondertussen tot een klassieker geschopt. |
kzal direct effe een foto posten van gij en haar ;) ge zult u dan miss wel herinneren ;) |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by Push2005
Wie smeerde hier uitgebreid het probleem tussen U en Progrez met z'n ex uit?
De pot verwijt de ketel, lafaard ;) |
uitgebreid? Alleen een naam vermeld. En dat was dan ook nog om uit te leggen waarom Progrez hier komt zeiken over mij.
Btw van jou moet ik ook geen comment krijgen. |
|
|
| Loraine |
FF in het algemeen:
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan ? Gewoon een nieuw account openen op T.nu meteen probleem opgelost :o
Vind dat gedoe om nicknames zowiezo onzin...wat is er mis me het dragen van je eigen naam ? :disbelief Of is dat nie stoer genoeg ? :rolleyes: |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Loraine
Of is dat nie stoer genoeg ? :rolleyes: |
Neen, de naam van je ex, dat is pas stoer. :cool: |
|
|
| domineesje |
| tread name is funny... this is not funny anymore |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by ConFig
uitgebreid? Alleen een naam vermeld. En dat was dan ook nog om uit te leggen waarom Progrez hier komt zeiken over mij.
Btw van jou moet ik ook geen comment krijgen. |
Doe ni belachelijk kerel, hij heeft gelijk. |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by Xilver
Doe ni belachelijk kerel, hij heeft gelijk. |
dat heeft ie niet. en oe kan gij da nu weten? |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Bertn
T
E
T
N
! |
gij post weer TETN! :crazy: zeker dat het geen TENT moet zijn :p:p |
|
|
|
|