return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 [99] 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 
Funny **** ! (pg. 99)
View this Thread in Original format
Config
ik ga voor die Crazy Disco Show :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
Tiger777
quote:
Originally posted by Dj LPG

Mogen wij er u op wijzen dat deze site volledig beschermt is door auteurlijke rechten

Ze hebben het percies opgelost :conf:

Bij "Dj the M" in het menu'kes kunt ge stemmen.... Heb ik alvast gedaan :toothless
Real
Zenne gsm-nummer staat op de Contact pagina. :D :D
Antony
quote:
Originally posted by Real
http://www.djthem.be.tt/

De meest marginale site ooit? Het straffe is dat er niks dan lovende comments in z'n guestbook staan. Die vraagt gewoon om eens flink uitgescholden te worden. :nervous:

3-2-1-flame!


71 votes voor slechte dj ondertussen, met hoeveel Beta's zijn we alweer? :p
christina
quote:
Originally posted by Tiger777
Ze hebben het percies opgelost :conf:


hehe das omda ik had gepost in zijn gb:

ge kunt misschien eerst de taalfouten uit uwe frontpage halen? professioneel my ass...

ma die post is blijkbaar al weggehaald
Tiger777
quote:
Originally posted by Antony
71 votes voor slechte dj ondertussen, met hoeveel Beta's zijn we alweer? :p

Deze morgen (toen ik gestemd had) stond hij nog maar op 40 :D...dus exact: 31 :p

Iets anders:
http://www.wzl.be/fun/index.asp?par...=2006&m=10&d=31
Xilver
Real
Hilarisch. :stongue:
Phortastic
http://www.boratvideos.com/videos/1...s-football.html :stongue:
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Xilver

Mijn god, ging ik hier even gigantisch neer :haha: :haha: :haha:

Bl@ckOut
Voor degenen die teveel tijd hebben:

http://www.zanorg.com/prodperso/jeu...s/doublejeu.htm

Ik geraakte maar aan 27 sec :o
domineesje
quote:
Originally posted by Bl@ckOut
Voor degenen die teveel tijd hebben:

http://www.zanorg.com/prodperso/jeu...s/doublejeu.htm

Ik geraakte maar aan 27 sec :o


damn haal amper 7 sec

edit ale al 13 sec

die comments zijn wel goed :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 [99] 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 
Privacy Statement