|
Funny **** ! (pg. 99)
|
View this Thread in Original format
| Config |
| ik ga voor die Crazy Disco Show :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
Mogen wij er u op wijzen dat deze site volledig beschermt is door auteurlijke rechten
|
Ze hebben het percies opgelost :conf:
Bij "Dj the M" in het menu'kes kunt ge stemmen.... Heb ik alvast gedaan :toothless |
|
|
| Real |
| Zenne gsm-nummer staat op de Contact pagina. :D :D |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Real
http://www.djthem.be.tt/
De meest marginale site ooit? Het straffe is dat er niks dan lovende comments in z'n guestbook staan. Die vraagt gewoon om eens flink uitgescholden te worden. :nervous:
3-2-1-flame! |
71 votes voor slechte dj ondertussen, met hoeveel Beta's zijn we alweer? :p |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Ze hebben het percies opgelost :conf: |
hehe das omda ik had gepost in zijn gb:
ge kunt misschien eerst de taalfouten uit uwe frontpage halen? professioneel my ass...
ma die post is blijkbaar al weggehaald |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Antony
71 votes voor slechte dj ondertussen, met hoeveel Beta's zijn we alweer? :p |
Deze morgen (toen ik gestemd had) stond hij nog maar op 40 :D...dus exact: 31 :p
Iets anders:
http://www.wzl.be/fun/index.asp?par...=2006&m=10&d=31 |
|
|
| Xilver |
 |
|
|
| Real |
| Hilarisch. :stongue: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Xilver
|
Mijn god, ging ik hier even gigantisch neer :haha: :haha: :haha: |
|
|
| domineesje |
damn haal amper 7 sec
edit ale al 13 sec
die comments zijn wel goed :D |
|
|
|
|