|
Funny **** ! (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
- Er staan een paar paarse bollen op uw scherm waarvan er altijd eentje verdwijnt (dat is normaal, en geen illusie)
- Als ge naar het midden blijft staren dan gaat ge opeens zien dat die ontbrekende bollen door uw hersenen zullen ingevuld worden door een groene bol (die ook beweegt)
- Als ge BLIJFT kijken gaan die paarse bollen opeens verdwijnen waardoor ge op den duur nog alleen die groene bol ziet bewegen
|
weird, ge moet echt wel blijven focussen op het midden, anders komen de paarse bollen direct terug |
|
|
| 1Million$shot |
Dees filmke RULED zo hard !!!! :D :D :D |
|
|
| Pumaz |
- Er staan een paar paarse bollen op uw scherm waarvan er altijd eentje verdwijnt (dat is normaal, en geen illusie)
- Als ge naar het midden blijft staren dan gaat ge opeens zien dat die ontbrekende bollen door uw hersenen zullen ingevuld worden door een groene bol (die ook beweegt)
- Als ge BLIJFT kijken gaan die paarse bollen opeens verdwijnen waardoor ge op den duur nog alleen die groene bol ziet bewegen
|
Trippy zeg :o |
|
|
| The_G0dfather |
|
Hah, zalig om zo lang mogelijk die groene te behouden :D
da stupid look waarschijnlijk wel mocht iemand anders je bezig zien |
|
|
| Lady_LizzY |
Ik weet niet of iemand deze al ooit gepost heeft (ben te lui om te zoeken), is alleszins echt zalig.
Genk op de wereldkaart gezet ;)
Luiverke |
|
|
| pooley |
| hahaha schitterend |
|
|
| Nyah |
schitterend :haha:
"Waar was u eergistermiddag tussen 1en 4u ?
U heeft een alibi , in principe
U kende fokkema ?
Had u een conflict met haar?
Ow, we hebben gehoord van wel
U weet heel goed wat ik bedoel
Kan t even ni volgen
Ik heb t gevoel dat u iets verzwijgt
Nou, meer vragen heb ik niet"
Wat ik ni snap he, die mensen blijven maar doorbabbelen :toothless |
|
|
| Gladius |