return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 [133] 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 
Funny **** ! (pg. 133)
View this Thread in Original format
Config
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Over Regi gesproken: zaterdagavond was ik aant zien naar Regi In The Mix op Jimtv, een programma gewijd aan Regi die in één of andere club een uur lang plaatjes aaneen mixt terwijl hij de crowd entertaint met zijn Tiesto-moves. En hoewel zijn mixkwaliteiten en trackselectie op zich al stof genoeg opleverden voor een post in deze thread, werd ons oog getrokken door iets anders. Wie zien wij daar opeens tussen het publiek staan? Giesber, having the time of his life :p


lool :p

ik heb voor den eerste keer da programma gezien zaterdag :p Maar 20 minuten gekeken tho.
Kodama
Die foto's met regi op pagina 131 zijn schitterend, ik ga ze niet allemaal quoten want dan is half deze pagina vol.
Zalige kerels, ik lag strike van het lachen. :haha:
En Regi had gewoon niks door :D
Giesber
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Over Regi gesproken: zaterdagavond was ik aant zien naar Regi In The Mix op Jimtv, een programma gewijd aan Regi die in één of andere club een uur lang plaatjes aaneen mixt terwijl hij de crowd entertaint met zijn Tiesto-moves. En hoewel zijn mixkwaliteiten en trackselectie op zich al stof genoeg opleverden voor een post in deze thread, werd ons oog getrokken door iets anders. Wie zien wij daar opeens tussen het publiek staan? Giesber, having the time of his life :p

:o :o :o :o :o

Da was mijne eerste avond in den Delite. De muziek was er vrij marginaal, het volk stond zo stijf als een harkenwinkel, maar wij trokken ons daar niks van aan en hebben ons gewoon geamuseerd.

Vlak voor het binnenkomen was 't wel grappig trouwens: de buitenwipper vroeg om een bewijs van betaling van de parking (belachelijk, maja voor die 2 euro ga ik nie zeiken), ik zo van huh. Toen dieje buitenwipper: "ge moet da ginder bij de çois gaan halen". Het beetje fatsoen dat de club bij mij uitstraalde was meteen ver te zoeken :).
Antony
das toch familiair, hattem "meneer çois" moeten zeggen :p
Kodama
quote:
Originally posted by Giesber
:o :o :o :o :o

Da was mijne eerste avond in den Delite. De muziek was er vrij marginaal, het volk stond zo stijf als een harkenwinkel, maar wij trokken ons daar niks van aan en hebben ons gewoon geamuseerd.

Vlak voor het binnenkomen was 't wel grappig trouwens: de buitenwipper vroeg om een bewijs van betaling van de parking (belachelijk, maja voor die 2 euro ga ik nie zeiken), ik zo van huh. Toen dieje buitenwipper: "ge moet da ginder bij de çois gaan halen". Het beetje fatsoen dat de club bij mij uitstraalde was meteen ver te zoeken :).


die foto's zijn dus van u?
als ik u da toen zag doen, kwam ik u een hand geven.
ik vind het schitterend! :haha:
ik heb mij al dikwijls genoeg steendood verveeld daar en dieje regi kan ik ook al nie zien.
dus ik wou da er meer zo volk als u was ;)
Antony
ge versta het verkeerd denk. reageerde op zijn beeld op televisie deze week. die fotos zijn van langere tijd terug dacht ik.
Kodama
Woops, beetje confusing door da ik daar een ouwe "mop" tussen gooide.
My bad.
Die Regi draait ook in de delite, daarmee da ik dacht da die foto's van daar waren.
Merci voor de heads up
Kodama
http://www.mediabom.be/nl/node/114414
http://www.zv-magazine.be/sfw/talk_hand_0


Wth, ik heb nog nooit deze editie van temptation island gezien ma die gringo is de dikste wabbe tot nu op da programma.
"Talk to hands cause the face don't want to here it anymore"
Die uitspraak maakt u een instant jackass in heel vlaanderen.

edit: nog een goed gevonden filmke bij
BZRK
quote:
Originally posted by Kodama
http://www.mediabom.be/nl/node/114414

Wth, ik heb nog nooit deze editie van temptation island gezien ma die gringo is de dikste wabbe tot nu op da programma.
"Talk to hands cause the face don't want to here it anymore"
Die uitspraak maakt u een instant jackass in heel vlaanderen.


Moscow Moscow :D
Jasperovitsj
:D




<--

Kodama
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
:D




<--


idd grappig avatar :haha:
Eagle`
TNG = > LUIL
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 [133] 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 
Privacy Statement