Niet zo erg als Gui Polspoel's "oude rat" (tweemalig gisteren). Waarna Bob Peeters eventjes later "oude rot" zei met een erg duidelijk nadruk op het woord rot. :stongue:
Config
na de eerste helft ben ik overgeschakeld op holland. Die gast heeft de meest irritante stem ooit, daar kunnen 10 frans bauers nog niet tegenop
De Geert
Jon Lajoie - Everyday Normal Guy
Jon Lajoie - Everyday Normal Guy 2
en voor iedereen die "2 Girls and 1 Cup heeft gezien: