|
Funny **** ! (pg. 78)
|
View this Thread in Original format
| Bertn |
| quote: | Originally posted by domineesje
gij post weer TETN! :crazy: zeker dat het geen TENT moet zijn :p:p |
nee, twas eigenlijk ENTT |
|
|
| domineesje |
| aah ok dat trekt er meer op ;) |
|
|
| Loraine |
Ontvoering Nederlander bleek sm-spel
De politie in het Noord-Duitse Bremen sloeg donderdag alarm na een melding over een ontvoering van een man vanaf een parkeerplaats. Na een opsporing dwong een politiepatrouille de automobiliste van het verdachte voertuig tot stoppen. Bij inspectie van de auto zagen de agenten dat naast de vrouw nog een vrouw zat. Beide dames waren geheel in leder gekleed.
In de kofferbak troffen de Duitse agenten een vastgebonden en geknevelde man aan. Het bleek een 38-jarige Nederlander te zijn, die zich geheel vrijwillig had laten meenemen. De ontvoering maakte deel uit van een sm-spel. De geuniformeerde ambtenaren besloten daarop zich terug te trekken.
Bron: Nieuws Nieuws
:haha: :haha: :haha: |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Bertn
T
E
T
N
! |
Toch iemand die mij nog doet lachen in deze thread :D
| quote: | Originally posted by Loraine
Ontvoering Nederlander bleek sm-spel
De politie in het Noord-Duitse Bremen sloeg donderdag alarm na een melding over een ontvoering van een man vanaf een parkeerplaats. Na een opsporing dwong een politiepatrouille de automobiliste van het verdachte voertuig tot stoppen. Bij inspectie van de auto zagen de agenten dat naast de vrouw nog een vrouw zat. Beide dames waren geheel in leder gekleed.
In de kofferbak troffen de Duitse agenten een vastgebonden en geknevelde man aan. Het bleek een 38-jarige Nederlander te zijn, die zich geheel vrijwillig had laten meenemen. De ontvoering maakte deel uit van een sm-spel. De geuniformeerde ambtenaren besloten daarop zich terug te trekken.
Bron: Nieuws Nieuws
:haha: :haha: :haha: |
Lol, toevallig zag ik 2 weken terug een CSI aflevering over hetzelfde fenomeen :p |
|
|
| BeLjes_Addict |
| quote: | Originally posted by BZRK
Toch iemand die mij nog doet lachen in deze thread :D
|
Het niveau van sommigen ligt hier dan ook bijzonder laag :o |
|
|
| 1Million$shot |
| quote: | Originally posted by BeLjes_Addict
Het niveau van sommigen ligt hier dan ook bijzonder laag :o |
als ge nu is gewoon zou zwijgen é
ik begin da ier ook stillekes aan beu te worden ze!!
:whip: |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by 1Million$shot
als ge nu is gewoon zou zwijgen é
ik begin da ier ook stillekes aan beu te worden ze!!
:whip: |
idem :) |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by MikeVee
zou grappig zijn moest er hier iemand config zijn naam veranderen in BeLjes_Addict :D |
:haha:
wtf is der hier allemaal aant gebeuren??:conf: |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Loraine
wat is er mis me het dragen van je eigen naam ? :disbelief Of is dat nie stoer genoeg ? :rolleyes: |
:crazy: |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Zehra
:crazy: |
Wat was jouw oude naam ook alweer?
Miss Z oid? |
|
|
| Zehra |
| mah nee mn eerste user name hier was zehra :p |
|
|
| eieregooie |
| Ik geloof er niks van :tongue2 |
|
|
|
|