|
Funny **** ! (pg. 75)
|
View this Thread in Original format
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Push2005
^^ Judas :mad: |
Ik ben liever thomas. Ik vond da percies ne sympathiekere. En hij mocht zenne vinger in jezus zijn hand steken. Ik heb mij altijd afgevraagd: "tiens, zou jezus dan warm of koud geweest zijn?" |
|
|
| Shadowkid |
| Lol, Tiger doet deze thread ff eer aan :D |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Ik ben liever thomas. Ik vond da percies ne sympathiekere. En hij mocht zenne vinger in jezus zijn hand steken. Ik heb mij altijd afgevraagd: "tiens, zou jezus dan warm of koud geweest zijn?" |
Warm tiens... Ge moet de bijbel nie geloven dat da in zijn hand was da em voelde... De bijbel is altijd mis. |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Push2005
Warm tiens... Ge moet de bijbel nie geloven dat da in zijn hand was da em voelde... De bijbel is altijd mis. |
Gij denkt toch ni dattem zijn hand... ...... NEEH!!!
Oke, ik wil geen thomas meer zijn... Erm, johannes dan : Diene van den apocalyps. Da lijkt mij ook nog wel een moppentapper geweest te zijn zonder zijn hand waardanook ingestoken te hebben |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Gij denkt toch ni dattem zijn hand... ...... NEEH!!!
Oke, ik wil geen thomas meer zijn... Erm, johannes dan : Diene van den apocalyps. Da lijkt mij ook nog wel een moppentapper geweest te zijn zonder zijn hand waardanook ingestoken te hebben |
Maar Johannes heeft Jezus wel "gedoopt", en dank maar niet dat dat dopen is in de letterlijke betekenis van het woord. Eerder gedoopt zoals voor het eerst in zijn kakker genomen ja.
Ze hebben gewoon al die woorden moeten veranderen om geen 18+ rating te krijgen. |
|
|
| Jasperovitsj |
| "The Passion Of The Christ" krijgt meteen een hele andere bijklank :toothless |
|
|
| Push2005 |
:stongue:
Hopelijk is er hier niemand lid van Opus Dei... might feel offended :toothless |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
"The Passion Of The Christ" krijgt meteen een hele andere bijklank :toothless |
En dat SLECHT IN 5 POSTS!
jama zie, da is shaddowkid eh. Eerst insinueren dat ik aan solo-sex doen in een filmzaal(terwijl ik gewoon naar vrouwvolk vraag) en nu de insertie van tal van objecten in allerlei heilige openingen. |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Tiger777
En dat SLECHT IN 5 POSTS!
jama zie, da is shaddowkid eh. Eerst insinueren dat ik aan solo-sex doen in een filmzaal(terwijl ik gewoon naar vrouwvolk vraag) en nu de insertie van tal van objecten in allerlei heilige openingen. |
Leg het maar uit ja... :rolleyes: :D Tzijt gij wel elke keer die de aanleiding geeft. |
|
|
|
|