|
Funny **** ! (pg. 115)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
Voor zo'n auto zou ik zo'n wijf wel aflebberen :tongue3 Maar wel eerst de sleuteltjes en papieren overhandigen aub.
Jammer dat dit geen optie is voor mij ivm de invoerbelasting :toothless |
|
|
| Jasperovitsj |
De eerste editie in België van Jumping is not a crime. Een geweldige line-up : Dark-E, Greg C, Major Bryce, Marcky, Ronald-V, Ruthless, Tek Soldierz, W4cko en MC:Villain en een heuse Jump Contest maken van deze avond één om niet snel te vergeten!
Regels Jump contest : iedereen kan zich gratis inschrijven tot 00.00u. Iedere deelnemer krijgt een nummer, MC Villain presenteert de jumpcontest en zal 10min voor elke ronde de deelnemers op het podium roepen (per 10). Indien men niet tijdig op het podium is, kan men niet meer deelnemen. Een ronde duurt één track (ong. 4 min) : tijdens die track zullen de deelnemers het beste van zichzelf geven, er zal gequoteerd worden op basis van stijl, gevoel voor ritme en uitstraling. De jury zal elke ronde 1 winnaar uitroepen. De winnaars zullen het in de finale tegen elkaar opnemen. De uitspraak van de jury is bindend, discussie hierover is uitgesloten. De winnaar van de finale ontvangt 500 euro cash, de overige finalisten ontvangen een gratis JINAC t-shirt!
:toothless
Ik hoop zo hard dat ze dat gaan opnemen :stongue:
En ook wel: 500€ cash voor een beetje de spastische mongool uit te hangen :nervous: |
|
|
| Config |
:wtf:
belgie kent zijn grenzen niet meer
zoon jump contest heeft echt wel slechte gevolgen.. strax lopen er op grote evenementen NOG meer jumperkes rond.. en twas nu al zo ergerlijk :( |
|
|
| MikeVee |
Lerares riskeert 40 jaar cel voor porno-popups tijdens les
Een Amerikaanse lerares uit Norwich, in de Amerikaanse staat Connecticut, moet zich voor de rechter verantwoorden omdat ze haar leerlingen aan porno zou blootgesteld hebben. Tien leerlingen waren getuige toen tijdens een les achter de computer steeds popups met pornografische inhoud verschenen op het scherm.
Lerares Julie Amero houdt haar onschuld staande en zegt dat niets de popups kon tegenhouden. Ze vertelde de rechter dat de reclameberichten spontaan terugkwamen en met geen mogelijkheid weg te krijgen waren. De jury toonde echter geen begrip en wil de vrouw voor 40 jaar naar de cel sturen. Op 2 maart zal de rechter de definitieve straf beslissen, al heeft de advocaat van Amero al laten weten in hoger beroep te gaan.
Een computerspecialist die door de aanklager werd ingehuurd, beweert dat de vrouw wel degelijk schuld heeft aan het tonen van de porno-popus. Volgens hem had de vrouw al eerder een pornosite bezocht en de banners aangeklikt, anders zouden de popups niet plotseling verschenen zijn. De lerares had de computer ook af moeten zetten toen de popups kwamen.
hln.be
Enkel in Amerika :haha: :haha: |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Config
:wtf:
belgie kent zijn grenzen niet meer
zoon jump contest heeft echt wel slechte gevolgen.. strax lopen er op grote evenementen NOG meer jumperkes rond.. en twas nu al zo ergerlijk :( |
En ze zijn al volop aan het oefenen:
Jumpeeeeeeeeeeeeuuuuh |
|
|
| Jasperovitsj |
BAHAHAHAHA, dees is té goe!!
Notice de neonlichten onder dien booster :toothless Ik dacht dit een parodie was, maar die booster doet me dan weer twijfelen... |
|
|
| Config |
| ^^ CLASSIC ! :p maakt men dag goed :p |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Notice de neonlichten onder dien booster :toothless Ik dacht dit een parodie was, maar die booster doet me dan weer twijfelen... |
kvind da filmke helemaal nie zo verwonderlijk, ik heb al erger en marginaler filmkes dan dit gezien (van jumperkes bedoel ik dan) :p
ne kameraad van mij heeft trouwens ook neonlichten onder zijne booster geplaatst en da's ook zo een jumperke. Ondertussen heeft em zich ook ne auto gekocht die em volledig aan het tunen is. Hij voldoet dus eigenlijk volledig aan het cliché ... :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| Maar let eens op die gastjes, er is geen enkele die deftig kan jumpen. Plus, ze hebben bijna allemaal a-typische jumpkledij aan en ze hebben dan nog overdreven die broekspijpen omhoog getrokken. Dus mijn eerste idee was: fake, een parodie. Maar die booster... de manier waarop die getuned is zo cliché en wijst gewoon ontegensprekelijk in de richting van een jumperke. No way dat een niet-johnny zijn booster zo zou tunen. Dus ja, misschien zijn het toch allemaal echte jumperkes - die langs geen kanten kunnen jumpen weliswaar? :D |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Maar let eens op die gastjes, er is geen enkele die deftig kan jumpen. Plus, ze hebben bijna allemaal a-typische jumpkledij aan en ze hebben dan nog overdreven die broekspijpen omhoog getrokken. Dus mijn eerste idee was: fake, een parodie. Maar die booster... de manier waarop die getuned is zo cliché en wijst gewoon ontegensprekelijk in de richting van een jumperke. No way dat een niet-johnny zijn booster zo zou tunen. Dus ja, misschien zijn het toch allemaal echte jumperkes - die langs geen kanten kunnen jumpen weliswaar? :D |
kheb het filmke nog eens bekeken, deze keer helemaal. Ik begrijp nu dan ook uw twijfel, die gasten kunnen idd nie jumpen :p |
|
|
| The_G0dfather |
| echte n00bs dus |
|
|
|
|