| FCB_Fanatic |
| quote: | 'Sorry' voor heel Vlaanderen na overspel
DEERLIJK - 'Fanja, het spijt me.' Met een spandoek boven de E17 in Deerlijk vroeg Kwinten gisteren vergiffenis voor zijn overspel aan zijn liefje.
'Ik heb er écht spijt van', vertelt Kwinten, een jongeman van 27 uit Waregem. 'Al vier jaar heb ik een fantastische relatie met Fanja, maar dit weekend heb ik haar bedrogen. Dom en zwak, maar ik kan de klok jammer genoeg niet terugdraaien.'
Ten einde raad hing hij gisterenochtend, in alle vroegte, een spandoek boven de E17 in Deerlijk. 'Fanja rijdt hier elke dag voorbij, op weg naar haar werk. Ik kan alleen maar hopen dat ze mijn boodschap ziet en me vergeeft. Als ik haar hiermee kan terugkrijgen, mag heel Vlaanderen weten dat ik in de fout ben gegaan.'
Jammer genoeg had Fania gisteren een dagje verlof genomen, waardoor ze de E17 niet op kwam. Enkele vriendinnen zagen het spandoek wél hangen en moedigden haar aan om toch een kijkje te gaan nemen. 'Maar ik heb nog niets van haar gehoord. Ik besef het wel: zoiets heeft tijd nodig', zuchtte Kwinten. |
:stongue: :stongue: :stongue: |
|
|