return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 [176] 177 178 179 180 
Funny **** ! (pg. 176)
View this Thread in Original format
christina


haha, die zijn kop!:stongue:
Real
Ze zullen geen pisbakken kennen in the US of A zeker? Best wel marginaal anders. :)
FCB_Fanatic
quote:
'Sorry' voor heel Vlaanderen na overspel

DEERLIJK - 'Fanja, het spijt me.' Met een spandoek boven de E17 in Deerlijk vroeg Kwinten gisteren vergiffenis voor zijn overspel aan zijn liefje.

'Ik heb er écht spijt van', vertelt Kwinten, een jongeman van 27 uit Waregem. 'Al vier jaar heb ik een fantastische relatie met Fanja, maar dit weekend heb ik haar bedrogen. Dom en zwak, maar ik kan de klok jammer genoeg niet terugdraaien.'

Ten einde raad hing hij gisterenochtend, in alle vroegte, een spandoek boven de E17 in Deerlijk. 'Fanja rijdt hier elke dag voorbij, op weg naar haar werk. Ik kan alleen maar hopen dat ze mijn boodschap ziet en me vergeeft. Als ik haar hiermee kan terugkrijgen, mag heel Vlaanderen weten dat ik in de fout ben gegaan.'

Jammer genoeg had Fania gisteren een dagje verlof genomen, waardoor ze de E17 niet op kwam. Enkele vriendinnen zagen het spandoek wél hangen en moedigden haar aan om toch een kijkje te gaan nemen. 'Maar ik heb nog niets van haar gehoord. Ik besef het wel: zoiets heeft tijd nodig', zuchtte Kwinten.


:stongue: :stongue: :stongue:
Progrez
http://www.zottenbere.be/

Prachtige link om een zaterdagavond mee te beginnen.
Jasperovitsj
Legendarisch.
Push2005
Ja, da herinner ik me ook nog :). Er is precies hier en daar wel iets bijgeschreven vgl met 6 jaar geleden ofzo.

Beer van Sint-Amandsberg blijft classic :toothless
christina


it's craaaaazyyyyy man!

:stongue:
FCB_Fanatic
de nieuwste video diary van JOOF !!!!

deze keer JOOF in "John 00 Fleming beats the vulcano" !!! Best wel grappig :D

http://www.youtube.com/watch?v=7SM263HvB2w
Synthesia
Jasperovitsj

Real
Urgh, ik vind Alex Agnew helemaal niet grappig. Dit fragment is toch ook maar dom?
christina


haha, goeike!:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 [176] 177 178 179 180 
Privacy Statement