|
Funny **** ! (pg. 116)
|
View this Thread in Original format
| FCB_Fanatic |
ocharme toch die kindjes, nu al aan't jumpen ... kvraag mij af wat daar in de toekomst van gaat komen :( :D |
|
|
| eieregooie |
| Ik vind het maar zorgelijk dat jullie hier allemaal zo goed weten hoe je WEL moet jumpen :p |
|
|
| Loraine |
Transara en ik moeten onze collega in het hoofdkantoor nu echt eens gaan vragen om ons te verblijden met een jump-demonstratie :tongue2
Nog een videootje dan:Jump vs Tirol |
|
|
| Bunz |
en ik die dacht dat jumpplaten uitkwamen alsof het niets was, da zijn gewoon altijd dezelfde 5 liekes in die filmkes
de tirolers zijn anders wel briljant :haha: |
|
|
| Loraine |
Ik herkende toch wel duidelijk "Cambodia" van Kim Wilde :o
De melodiekes in een aantal jump-nummers lijken een gepimpte versie van pop-hits uit de jaren '80.
Eigenlijk is jumpstyle dus Happy '80s hardcore :stongue:
Retro met een Tirols accent |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by Loraine
Ik herkende toch wel duidelijk "Cambodia" van Kim Wilde :o
De melodiekes in een aantal jump-nummers lijken een gepimpte versie van pop-hits uit de jaren '80.
Eigenlijk is jumpstyle dus Happy '80s hardcore :stongue:
Retro met een Tirols accent |
Nee alle jumpnummers zijn van vroegere thunderdome's en zo gepikt en die hadden het van die pop-hits uit de jaren '80... Maar thunderdome was tenminste nog origineel:p |
|
|
| mrcanon |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
Nee alle jumpnummers zijn van vroegere thunderdome's en zo gepikt en die hadden het van die pop-hits uit de jaren '80... Maar thunderdome was tenminste nog origineel:p |
perfecte voorbeeld: I Come Correct en Up Yours van Promo, wat is de verandering? Hardcorebass er uit, stom jumpbasske er in + handgeklap |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Loraine
Transara en ik moeten onze collega in het hoofdkantoor nu echt eens gaan vragen om ons te verblijden met een jump-demonstratie :tongue2
Nog een videootje dan:Jump vs Tirol |
deel 2:
http://www.youtube.com/watch?v=ivv3N1QrXiA
ze komen nu ook al met de vlieger over om hier te kunnen jumpen..
in de luchthaven van zaventem dan nog: (let ook op de spelling int begin van het filmke, het is essentieel en verklaart alles wat er daarna nog gebeurt :p)
http://www.youtube.com/watch?v=9iCU...related&search= |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Config
let ook op de spelling int begin van het filmke, het is essentieel en verklaart alles wat er daarna nog gebeurt :p)
|
Ach, misschien hadden die hetzelfde voor als jij gisteren:
| quote: |
nah, twas geen typfout, zat gewoon met men gedachten ergens anders.
|
|
|
|
| Config |
| could be.. al was mijn fout gisteren wel geen spellingsfout ;) |
|
|
|
|