|
Funny **** ! (pg. 26)
|
View this Thread in Original format
| Kaidreas |
50 cent hoor ik anders toch niet zoveel op donna. kvind dat het best wel meevalt.
hadise-chocolate girl hoor ik wel regelmatig... ma dat is anders wel een heet nummer :) |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
50 cent hoor ik anders toch niet zoveel op donna. kvind dat het best wel meevalt.
hadise-chocolate girl hoor ik wel regelmatig... ma dat is anders wel een heet nummer :) |
Da nummer van Hadise is inderdaad wel goe... Donna staat hier eigelijk ni zoveel op, smorgens is het Q-music. Maar als het waar is dat Dance plaats moet maken voor die platte G-unit R&B :nervous: |
|
|
| Shadowkid |
 |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
|
rofl, en je vraagt je af, WIE houdt er zich daar toch mee bezig |
|
|
| Push2005 |
Dit vind ik één van de beste Tiësto-uitlachers ooit :D
:stongue: :tongue2 |
|
|
| The_G0dfather |
| die zijn idd zalig, heb er hier op TA nog gezien in dat genre |
|
|
| Jasperovitsj |
| /neer @ Shadowkid :haha: |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by Push2005
Dit vind ik één van de beste Tiësto-uitlachers ooit :D
:stongue: :tongue2 |
'Madonna' is trouwens ook mooi fout geschreven :p |
|
|
| Jasperovitsj |
[[ LINK REMOVED ]]
|
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
[[ LINK REMOVED ]]
|
weer zon idee gepikt van ort & dela |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
[[ LINK REMOVED ]]
|
vond die met system of a down beter... :) |
|
|
|
|