Voor de mensen die inspiratie tekort komen tijdens de leukste periode vant jaar:
MikeVee
De eerste keer dat die dees jaar gepost zijn, waarschijnlijk zullen nog 3 keer volgen in 2008 :toothless
Antony
toch een paar tusse diek nog ni gezien had :stongue:
The_G0dfather
idd die van dien olifant bv :haha:
die "verry funny peter" gaat al een tijdje mee
The_G0dfather
idd die van dien olifant bv :haha:
die "verry funny peter" gaat al een tijdje mee
Real
Classic. :)
Remofski
Die eerste ga ik ook eens ergens gebruiken. :)
CygnusX
Een filmpje met een australische kerel die een uit te hand gelopen feestje had georganiseerd bij zijn thuis. De interviewster aast naar een publieke verontschuldiging...