return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 [157] 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 
Funny **** ! (pg. 157)
View this Thread in Original format
FenixStyle
quote:
Originally posted by Progrez
In het bezoekersvak van Lommel kunnen 2500 mensen binnen. Het lijkt me sterk als dat gebied - en het stuk links misschien - 2500 man kan herbergen.

Daarbij komt dat ik deze competitie (inclusief eindronde) nog twee keer op Tubeke ben geweest, en dat het gebied op de foto me wel degelijk het vak lijkt waar de 'harde' kern van Tubize zich ophoudt.

Het kan natuurlijk ook zijn dat de nodige benevelende middelen de zintuiglijke waarneming toen deden beïnvloeden, en dat u gewoon gelijk hebt.

Daarom nodig ik u bij deze uit om volgende donderdag mee te komen kijken naar United - Antwerp, en daar plaats te nemen bij ons in het bezoekersvak. Dat is perfect mogelijk want er wordt geen combi-regeling opgelegd.

De eerste 3 pinten zijn van mij.


Ben er 200% zeker van hoor, check bijv de reclameborden maar ;)

En normaal was ik van plan donderdagavond te gaan zien, maar ik kan helaas niet donderdag..

Van de Antwerpse sfeer komen proeven doe ik volgend seizoen dan mss wel tijdens Antwerp-Genk ;)
Dj LPG
http://deejay.de/frames/frame_de.as..._nr&nach=253219

Kwestie als je geen inspiratie meer hebt voor de remix titels?:clown:
FenixStyle
OHRA reclame - Bassie & Adriaan :D
BZRK
Hey buurmannetje, bakkie? :D

Lachen, elke keer als ik die zie :tongue2
Den Backer
:D
The_G0dfather
Freak @ work (2 different angles)








:haha:
Push2005
Die computers :stongue:

Kudos aan de kerel die 'm overmeestert :D
Jasperovitsj
http://www.cracked.com/article_1630...s-invented.html
De Geert
quote:
Originally posted by Push2005
Die computers :stongue:

Kudos aan de kerel die 'm overmeestert :D


mja, met een taser is het wel niet zo moeilijk denk ik :p
The_G0dfather
Comment bien prendre l'apéro ?





Il est fou ce mec :toothless:haha:

BZRK
appelsap?
The_G0dfather
Hij ziet er nu niet meteen het appelsap type uit, methinks
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 [157] 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 
Privacy Statement