|
Funny **** ! (pg. 61)
|
View this Thread in Original format
| Den Backer |
[QUOTE]Originally posted by Phortastic
jammer dat sommige mensen toch altijd de humor van bepaalde dingen niet inzien :)
Had het wel door, maar vond het niet grappig... :) |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Den Backer
Had het wel door, maar vond het niet grappig... :) |
fair enough :D |
|
|
| Den Backer |
Meer volume in uw haar nodig?
Klik hier |
|
|
| CygnusX |
Hehe, ik ben dat filmpke al eens tegengekomen, grappig :) |
|
|
| Antony |
die is echt leuk, kreeg die zelf van iemand toegestuurd die mijn gegevens al had ingegeven... wist dus ni da het me men gsm te maken had. leukste reclame ooit :p |
|
|
| Antony |
djeezes :nervous: moete ze hier ook doen! :stongue: |
|
|
|
|