return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 [109] 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 
Funny **** ! (pg. 109)
View this Thread in Original format
Real
Ben Crabbé rocks.
Real
http://www.youtube.com/p.swf?video_...OfATEN_hmDPpAhz

Inventief lol.
Config
!! Terreurklok !!

goeie poging indeed :toothless
Antony
http://de.t45ol.com/spiel/2314/prison-break.html
TOR
Real
rofl!
Jasperovitsj
Hehe, rond die bepaalde cartoon is nogal wat heisa geweest op ons schoolforum. Ik persoonlijk vind hem geweldig! :D
Push2005
Haha, je gaat me toch niet vertellen dat sommigen dáár zelfs al aanstoot aan nemen ? Met wat mag je dan uiteindelijk wel nog lachen
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Real
http://www.youtube.com/p.swf?video_...OfATEN_hmDPpAhz

Inventief lol.


gisteren stond in de krant dat er met die spelletjes 'gesjoemeld' zou worden. Er zijn kijkers die dat aan de media gemeld hebben en er zouden ook filmpjes op Youtube staan waar dat uit zou blijken. Zo zou men die envellopes met de antwoorden tijdens de live verwisselen, en is het zelfs al gebeurd dat eerder foutieve antwoorden toch goed bleken te zijn
BZRK
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
gisteren stond in de krant dat er met die spelletjes 'gesjoemeld' zou worden. Er zijn kijkers die dat aan de media gemeld hebben en er zouden ook filmpjes op Youtube staan waar dat uit zou blijken. Zo zou men die envellopes met de antwoorden tijdens de live verwisselen, en is het zelfs al gebeurd dat eerder foutieve antwoorden toch goed bleken te zijn


http://www.youtube.com/watch?v=6VMxjAPAoTg

35e seconde, schandalig.
Die spellekes gaan nie lang meer mee gaan.



En die laatste cartoon hierboven is zalig :D

Real
quote:
Originally posted by BZRK
http://www.youtube.com/watch?v=6VMxjAPAoTg

35e seconde, schandalig.
Die spellekes gaan nie lang meer mee gaan.



En die laatste cartoon hierboven is zalig :D

Ge moet vooral de uitleg erbij lezen:

Kijk goed, kijk meerdere malen. Ik zal seconde per seconde uitleggen wat er gebeurt.
00:04: iemand opent de deur van de studio (en komt binnen)
00:07: die persoon sluit de deur weer
00:14: presentatrice ziet de persoon en moet moeite doen om niet te lachen
De persoon kruipt achter het green-screen rechts, onzichtbaar voor kijkers
EN NU KOMT HET
00:34 plots zoomt de camera in op het gezicht van de presentatrice, maar kijk wat er gebeurt rechtsonder in beeld... Je ziet de enveloppe verspringen! Het is niet de hand van de presentatrice, want voor er ingezoomd werd lag haar hand stil en je ziet haar schouder niet bewegen. Zelfs tijdens de enveloppe beweegt kan je even haar vinger in beeld zien komen, ver weg van de omslag. het is dus iemand anders die de enveloppe verwisseld (ik kom er zometeen op terug waarom het niet zomaar verplaatst is)
00:45 tot 00:50 je hoort iemand meerdere keren een deur proberen te sluiten.
00:57 en dit is gewoon stom: de presentatrice gaat kijken in de nieuwe enveloppe! Slim als ze is kent ze het woord dat erin zit niet (het eerste woord moet DRAAKVIS geweest zijn, want toen een beller dat enkele minuten eerder zei, reageerden zowel presentatrice als regie heel vreemd)
01:24: je hoort de regie iets fluisteren in het oortje, waarna de presentatrice begint te lachen. Als je goed luister hoor je "Het is een vogel" met een Hollands accent. Het nieuwe antwoord zal later blijken te zijn IBIS...

Waarom ik zeker ben dat de enveloppe verwisseld is? Kijk goed naar de enveloppe voor de close-up, en kijk dan ook naar de enveloppe na de close-up. Zie je een verschil? (neem het volledig scherm om te kijken) Op de enveloppe na de wissel zit plots een geel vlekje... Scroll zelf eens vlug voor en na de close-up, je ziet dat het niet dezelfde enveloppe is.
Config
omg
wtf.. zoon bedrog :whip:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 [109] 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 
Privacy Statement