|
Funny **** ! (pg. 21)
|
View this Thread in Original format
| IgnazZio |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
pure reklame voor Vodaphone! |
0.00000000001% van de mannen merk dit op :D |
|
|
| pooley |
A woman went to a pet shop and immediately spotted a
large beautiful parrot. There was a sign on the cage
that said $50.00. "Why so little," she asked the pet
store owner. The owner looked at her and said,
"Look, I should tell you first that this bird used
to live in a house of prostitution, and sometimes it
says some pretty vulgar stuff."
The woman thought about this, but decided she had to have the bird
anyway. She took it home and hung the bird's cage up
in her living room and waited for it to say
something. The bird looked around the room, then at
her, and said, "New house, new madam." The woman was
a bit shocked at the implication, but then thought
"that's not so bad."
When her two teenage daughters returned from school the bird saw them
and said, "New house, new madam, new girls." The girls and the
woman were a bit offended but then began to laugh about the situation.
Moments later, the woman's husband, Keith, came home from work. The bird
looked at him and said, "Hi Keith." |
|
|
| Pheatus |
| :haha: :haha: :haha: *STRIKE* :tongue2 |
|
|
| Pumaz |
| :stongue: :stongue: |
|
|
| pooley |
 |
|
|
| Xilver |
| :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| Eagle` |
damn om een of ander reden vond ek dees funny as hell
Ow well nog wa moppen:
In gent hangt er aan de voorruit van de viswinkel: verkoper gevraagd
De Josse gaat hem aanbieden. Diee eigenaar van diee winkel: "Hebde veel ervaring met deze sector ?
Josse: Nint gij, ma als ter iets is wa dak kan ist wel verkopen
Alle soit de josse aangenomen. Savonds komt den eigenaar weer.
eigenaar: "En veel volk geweest ?"
De josse: Nint 1 man, ma kheb aan diee klant wel voor 1 miljoen euro verkocht.
Eigenaar: Wat ?!!!, voor 1 miljoen euro
Josse:Ja 1 miljoen euro, hij vroeg een vislijn. Kzeg tegen diee gast, alle wa doede nu met 1 vislijn hier neemt er u direct 5 mee en pakt er nen hoop dobbers, nepvliegen, lures bij. Kvroeg hem dan waar hem ging vissen, hij zei in ne vijver in de geburen. Kzei tegen hem, alle op ne vijver, waarom ni direct op volle zee, vlam direct nen boot mee verkocht. Kvroeg hem derna dan met wa voor voiture da hem reed, hij zei ne opel corsa. Kzeg allè met een stuk opel corsa trekte toch geen boot, hup porche cayenneke en plus.
Eigenaar: alle gebt da allema aan diee gast verkocht gekregen en eigelijk kwam hem alleen ma 1 vislijn kopen
Waarop de Josse zegt: Mo nint gij, hij had hem gemist van winkel en moest eigenlijk gewoon een doos tampons hebben. Kzeg tegen hem u weekend is toch al na de kloten ge kunt beter gaan visse ... |
|
|
| Eagle` |
Den tom staat aan de kassa van de gb te wachten. Plots heeft hem daar een jong poepke in de mot in de rij der neffe. Da maske lacht ineens na hem.
Den tom denkt in zen eige. "Damn ik hem hier precies touche"
Hij kijkt is achter zich voor de zekerheid. "Verdoemme zeg, ik hem hier toch echt touch". Gaat hem na da maske. "Juffrouw ken ik u van ergens ?"
Waarop da maske: "Ja, ik heb een kind van u " Den tom verschiet,en denkt efkes na.
Tom: "Damn dan zeide gij waarschijnlijk da poepke, dak op de laatste vrijgezellen avond van onze buurman,met men zate kloten, genomen heb op de keukentafel ??"
Waarop da maske haren blik verandert en boos antwoordt: "Neen, ik ben de lerares van uwe kleinste !"
****************************************
De Francis komt thuis: MARIAAAAAAAAAAAAAAAAA, TIS VAN DA, WE HEMME TGROOT LOT GEWONNE !!!!!!!!!! PAK MOR AL IN !
Maria: OMGz0r1111!!! wa moek inpakke WINTER of zomer ?
Francis: TKAN ME NI SCHELE WIJF ALS GE MO WEG ZET !
*******************************************
Tarzan is aant slingeren in de jungle, na de meiskes aant fluiten en opeens mist hem ne liaan, vlam Tarzan 10 meter lager de grond op.
Resultaat: zenne arm na de zak, zen linker oog omzeep, en zennen rambo beneden ook omzeep. Ma hij heeft chance op dezelfde moment komt daar toch wel ni de sjamaan van 2 dorpen verder toegeschoten. "ah tarzan, wa hebde nu uitgestoken kerel ?" Tarzan: "Ja sjamaan, ne liaan gemist, en ge ziet dees ist resultaat". Sjamaan: "Gebt chance dak nog wa reservestukken liggen heb, kom ma mee"
Alle zogezegd zogedaan, ne chimpansee arm ipv zijne ouwen arm, een arendsoog ipv van zen oog en ne olifantenslurf ipv ze spel.
2 weken later komt Tarzan diee zelfde sjamaan.
Sjamaan: "En als in orde Tarzan ? "
Tarzan: 3Mo joeng toch tkan ni beter, mijne nieuwe arm, slingere gelijk de beste. Da arendsoog, ik zien de miekes al op 2 km lopen. Tenigste minpuntje is als ge door thoog gras loop dan probeert diee slurf altijd gras in men gat te steken" |
|
|
| TOR |
 |
|
|
|
|