|
Funny **** ! (pg. 140)
|
View this Thread in Original format
| _Jedi |
| quote: | Originally posted by Real
Interview met Guetta:
De plus, dans une grande partie du monde, et surtout aux Etats-Unis, la trance est le truc des kids, et ce sont eux qui votent le plus par Internet.
|
:rolleyes:
ja en die 15.000 à 20.000 alle weekends (overdreven natuurlijk) dat zijn allemaal 'kids' zeker?
Zou die reklamespot van L'Oreal (Studio Line Gel) waarin hij blinkt zijn hersens hebben aangetast? :) |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by _Jedi
Zou die reklamespot van L'Oreal (Studio Line Gel) waarin hij blinkt zijn hersens hebben aangetast? :) |
De vraag blijft of hij voordien wel hersens had... ne normale mens gaat toch ni zo belachelijk staan doen in zo e reclammeke? |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
De vraag blijft of hij voordien wel hersens had... ne normale mens gaat toch ni zo belachelijk staan doen in zo e reclammeke? |
Voor nen hoop geld wil ik me ook wel belachelijk maken.
Come to think of it, heb ik daar eigenlijk geen geld voor nodig. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Real
Pourquoi donc?
C'est très simple, la trance touche un plus large public chez les jeunes, et des DJ comme Tiesto ou Armin van Buuren se produisent tous les week-ends devant 15 000 à 20 000 personnes, alors que moi, la plupart du temps, je joue devant 2000. Forcément, ça touche moins de monde. De plus, dans une grande partie du monde, et surtout aux Etats-Unis, la trance est le truc des kids, et ce sont eux qui votent le plus par Internet. |
"C'est très simple" LOL
Alsof die Dj's dat niet hebben moeten opbouwen ofzo. Wat een marginaal. Lees dit maar FUSyke en zie wat voor ne mongool dat ge aanbidt. |
|
|
| FCB_Fanatic |
jaloers zeker :p
als hij het zelf zou kunnen bereiken zou hij er niet nee tegen zeggen :) |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by Xilver
Voor nen hoop geld wil ik me ook wel belachelijk maken.
Come to think of it, heb ik daar eigenlijk geen geld voor nodig. |
:toothless maar hij had dan toch op z'n minst kunnen zijn plaat me zenne gelkop in 2 breken eh... |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
jaloers zeker :p
als hij het zelf zou kunnen bereiken zou hij er niet nee tegen zeggen :) |
da zegt ie ook niet in het interview, denk dat hij dit met house zou willen bereiken
ma zo housy zijn z'n sets toch niet dacht 'k (wel nooit echt lang geluisterd naar 'm, guess why :p )
mja, als hij zelf zegt die ie house dj is geloof 'k 'm toch nog, er moet toch iets just zijn van wat ie zegt :p
funky house zeker eerder? |
|
|
| Push2005 |
| French house is een stijl apart zeker ? (de gay en popvariant van gewone house) |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
funky house zeker eerder? |
ah, house, ja da wast. |
|
|
| The_G0dfather |
| haha, goe gevonden om de stream te kraken :D |
|
|
| Eagle` |
| komt echt wel rete overtuigend over, een a-bomb explosieke en alles der rond sta nog recht .. de mennes |
|
|
|
|