|
Funny **** ! (pg. 74)
|
View this Thread in Original format
| Dark Apostle |
TOR, ik snap hem ni... |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by TOR
Ask Luc, he knows :p |
Gast...:whip:
Ben daar te lui voor, sorry |
|
|
| Jasperovitsj |
| Is dit zo'n John O'Callahan ding? |
|
|
| Dark Apostle |
| Ik heb de laatste tijd al langer het gevoel dat ik out of touch ben met hele trance gebeuren, maar nu hoor ik het helemaal in keulen donderen, zo'n slechte set is dat toch niet? |
|
|
| Push2005 |
Dear God :nervous:
Not Sean Tyas... Wat herwerkt die kerel eigenlijk allemaal ?:conf: Ergst van al is dat het nog dikwijls released wordt ook.
Dit is véél erger dan John O' Callaghan :toothless ; en de mensen hebben et nog graag ook... |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Ik heb de laatste tijd al langer het gevoel dat ik out of touch ben met hele trance gebeuren, maar nu hoor ik het helemaal in keulen donderen, zo'n slechte set is dat toch niet? |
Ik denk er ook helemaal zo over men beste :conf: Trekt het u ni aan. vergeet niet: gij zijt de trotse eigenaar van een eerste reeks beta-tshirt. da zijn de echte jong! Der is der zelfs ene eh, en die heeft mij 10€ geboden voor zo'n tshirt. Obviously heb ik verkocht :p |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Ik denk er ook helemaal zo over men beste :conf: Trekt het u ni aan. vergeet niet: gij zijt de trotse eigenaar van een eerste reeks beta-tshirt. da zijn de echte jong! Der is der zelfs ene eh, en die heeft mij 10€ geboden voor zo'n tshirt. Obviously heb ik verkocht :p |
uiteraard hebt ge als die-harder een reserve eh =) |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Gladius
uiteraard hebt ge als die-harder een reserve eh =) |
Dju, mijn handeltje vroegtijdig ontdekt! Ge ziet, ik heb een neus voor zulke zaken. Binnenkort ga ik een handel beginnen op het falconplein in import-export van echte eerste-reeks-beta-t-shirts voor de helft van de prijs. |
|
|
|
|