return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 [175] 176 177 178 179 180 
Funny **** ! (pg. 175)
View this Thread in Original format
CygnusX
Lol, da's gemeen :)
Loraine
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
overgenomen uit het music discussion forum:

http://www.youtube.com/watch?v=DxheOFrkJ6U#t=2m5s


alleen al de manier waarop hij het podium opkomt vind ik hillarisch. Daarbij komt dan nog zijn 'accidentje'. :haha: :haha: :haha:


:stongue: The Stig met Mickey Mouse oren.
Lekker begin van z'n set! :crazy:
christina


haha:D
BZRK
lol :D
CygnusX
Geniaal :D
Real
Heb zo'n haan in huis.
diddi
Artikel op nieuwsblad.be
'Muriel was zielige amateur'
DE EERSTE BELGISCHE ZELFMOORDTERRORISTE: CHRIS DE STOOP ONTHULT WIE ZE WAS

Op 9/11 2005 blies de 38-jarige Muriel Degauque uit Charleroi zich in Irak op. Ze ging de wereld rond als de eerste Westerse zelfmoordterroriste. Het beeld dat van haar werd opgehangen als gehersenspoeld slachtoffer van moslimextremisten wordt door Chris De Stoop bijgesteld in zijn boek 'Vrede zij met u, zuster'. 'Muriel koos heel bewust voor de zelfmoordaanslag maar tegelijk was ze een zielige amateur.'

...Volgens De Stoop illustreert dat perfect hoe amateuristisch ze tewerkgingen. 'Muriel pleegde haar zelfmoordaanslag op 9 november 2005, vandaar dat ik het de 9/11 van de amateurs noem.'...

9 november ... :haha:
diddi
"Da snorreke hem ik gevoeld!"

http://www.garagetv.be/video-galeri...uig_Hitler.aspx

<********>Klik hier om het video filmpje te bekijken
pzK
http://www.tranceaddict.com/forums/...16&pagenumber=1
:')
Ergens in die thread staat er ook een geniaal mortal kombat filmpje. :)
CygnusX


:D

De Geert
quote:
Originally posted by CygnusX


:D


"Sven, Zdenek, pas op! Mega Slechterik heeft zand op het parcours gestrooid!" :D

Vanavond al de laatste aflevering van het 2e seizoen, ik moet dringend eens dat eerste seizoen bekijken (alle filmpjes zijn ook beschikbaar via de canvas-website).
christina


seen kyle? :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 [175] 176 177 178 179 180 
Privacy Statement