alleen al de manier waarop hij het podium opkomt vind ik hillarisch. Daarbij komt dan nog zijn 'accidentje'. :haha: :haha: :haha:
:stongue: The Stig met Mickey Mouse oren.
Lekker begin van z'n set! :crazy:
christina
haha:D
BZRK
lol :D
CygnusX
Geniaal :D
Real
Heb zo'n haan in huis.
diddi
Artikel op nieuwsblad.be
'Muriel was zielige amateur'
DE EERSTE BELGISCHE ZELFMOORDTERRORISTE: CHRIS DE STOOP ONTHULT WIE ZE WAS
Op 9/11 2005 blies de 38-jarige Muriel Degauque uit Charleroi zich in Irak op. Ze ging de wereld rond als de eerste Westerse zelfmoordterroriste. Het beeld dat van haar werd opgehangen als gehersenspoeld slachtoffer van moslimextremisten wordt door Chris De Stoop bijgesteld in zijn boek 'Vrede zij met u, zuster'. 'Muriel koos heel bewust voor de zelfmoordaanslag maar tegelijk was ze een zielige amateur.'
...Volgens De Stoop illustreert dat perfect hoe amateuristisch ze tewerkgingen. 'Muriel pleegde haar zelfmoordaanslag op 9 november 2005, vandaar dat ik het de 9/11 van de amateurs noem.'...
"Sven, Zdenek, pas op! Mega Slechterik heeft zand op het parcours gestrooid!" :D
Vanavond al de laatste aflevering van het 2e seizoen, ik moet dringend eens dat eerste seizoen bekijken (alle filmpjes zijn ook beschikbaar via de canvas-website).