|
Funny **** ! (pg. 118)
|
View this Thread in Original format
| Progrez |
Onder het motto: het kaf van het koren scheiden. |
|
|
| TOR |
| Jammer genoeg vervuilt de plaat nog steeds uw pc vanuit de prullenbak :p |
|
|
| Config |
| kzou em in quarantaine steken :p |
|
|
| FenixStyle |
 |
|
|
| Jasperovitsj |
 |
|
|
| Config |

LOOL :stongue: , priceless |
|
|
| FenixStyle |
Loituma
Een plaat met zo'n vocals vraagt gewoonweg om een remix van Andy Moor.. :p |
|
|
| Xilver |
Gij ebt de stront ni veur in mijnen otto te zitten
zalig |
|
|
|
|