|
Funny **** ! (pg. 68)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
John Cleese r0XorZ :haha:
(Maar over het algemeen vind ik Monty Python bij de zwakkere britse humor) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Push2005
John Cleese r0XorZ :haha:
(Maar over het algemeen vind ik Monty Python bij de zwakkere britse humor) |
:whip: gij hebt daar ook totaal geen verstand van eh!
zonder monty python was drie kwart van de huidige britse komedie er nooit geweest ;) |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
:whip: gij hebt daar ook totaal geen verstand van eh!
zonder monty python was drie kwart van de huidige britse komedie er nooit geweest ;) |
+1
monty python heeft gewoon de fundamenten gelegd van de britse humor:) |
|
|
| Push2005 |
Monty Python kan bij mij niet eens tippen aan "The Office" of "Extras" of "Fawlty Towers" (of zelfs "Keeping up appearances" :tongue2)
En ik apprecieer britse humor wel degelijk :) Er zijn Monty Python afleveringen diek wel fijn vin; maar bvb Life of Brian is gewoon utter crap imo...
En dat ze de fundamenten hebben gelegd, zeer zeker, ma da wil daarom niet zeggen dat ze de highest quality ervan zijn :). |
|
|
| Real |
[[ LINK REMOVED ]]
Ik hoop dat ik ooit ook zo mooi kan dansen. :) |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by Real
[[ LINK REMOVED ]]
Ik hoop dat ik ooit ook zo mooi kan dansen. :) |
lol, dee is precies aan't jongleren zonder bal. Hakjes achter 't steunbeen en zo :stongue: |
|
|
| BZRK |
 |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Push2005
Monty Python kan bij mij niet eens tippen aan "The Office" of "Extras" of "Fawlty Towers" (of zelfs "Keeping up appearances" :tongue2)
En ik apprecieer britse humor wel degelijk :) Er zijn Monty Python afleveringen diek wel fijn vin; maar bvb Life of Brian is gewoon utter crap imo...
En dat ze de fundamenten hebben gelegd, zeer zeker, ma da wil daarom niet zeggen dat ze de highest quality ervan zijn :). |
push 2005 & humor = NO GO! |
|
|
| TOR |
 |
|
|
| Nabistai |
Voor de natuurliefhebbers: [[ LINK REMOVED ]]
| quote: | | Een liervogel is een van twee grote bodembewonende Australische vogels, vooral bekend door hun buitengewone vermogen om natuurlijke en kunstmatige geluiden uit hun omgeving te imiteren. De roep van de Liervogel is een rijke mengeling van zijn eigen lied en een willekeurig aantal geluiden dat het ooit eens heeft gehoord. Liervogels imiteren meestal andere vogelsoorten of dieren en vaak voegen ze hier geluiden aan toe zoals kettingzagen, motorgeluiden, geweersschoten, huilende baby's en camerasluiters. |
Edit: Ik zie net dat het al in de Humour section gepost is :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Push2005
Monty Python kan bij mij niet eens tippen aan "The Office" of "Extras" of "Fawlty Towers" (of zelfs "Keeping up appearances" :tongue2)
|
Ge zou er echt van verschieten hoe enorm veel Monty Python er terugkomt in alle reeksen die ge nu opnoemt ;) |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Voor de natuurliefhebbers: [[ LINK REMOVED ]]
Edit: Ik zie net dat het al in de Humour section gepost is :) |
Geweldig! :haha:
Ik heb een nieuwe favoriete vogel :D |
|
|
|
|