|
Funny **** ! (pg. 48)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
| zelfs al was ik zo zat als een achterdeur, dan nog zou ik haar niet nemen.. wat een afschuwelijk schepsel :nervous: |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Xilver
|
OMG:D en al die kerels die daar maar op blijven geilen...:rolleyes: |
|
|
| pooley |
Allé homos, zo'n fars grietje is int fout holletje pakken.
Spetteren gelijk een kiek zal ze doen. |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by TOR
zelfs al was ik zo zat als een achterdeur, dan nog zou ik haar niet nemen.. wat een afschuwelijk schepsel :nervous: |
gij hebt ne rare smaak ze man... |
|
|
| Jasperovitsj |
| :haha: :haha: :haha: |
|
|
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by Antony
gij hebt ne rare smaak ze man... |
+1, Veroniqueske blijft heet ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
 |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by mellow_head
+1, Veroniqueske blijft heet ;) |
als ik op een verzameling bouten wil kijken, zoek ik wel mn gereedschapskist. |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by TOR
als ik op een verzameling bouten wil kijken, zoek ik wel mn gereedschapskist. |
als ik tieten wil zien, mooie lange benen, een lekker strak kontje of in de mooiste bambi-oogjes van belgië wil kijken zoek ik Veronique wel op... |
|
|
| Jasperovitsj |
Jaja, ons Veronique, de trotst van Schoten :stongue:
Beats Luc Caals though :o |
|
|
| Antony |
| toch ni als ze een wedstrijdje "om ter meeste kinnen" zouden spelen |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Antony
als ik tieten wil zien, mooie lange benen, een lekker strak kontje of in de mooiste bambi-oogjes van belgië wil kijken zoek ik Veronique wel op... |
maar enfin :eyes: zelfs mijn huis heeft minder hoeken :nervous: |
|
|
|
|