|
Funny **** ! (pg. 132)
|
View this Thread in Original format
| Config |
| ing geniaal ! :toothless |
|
|
| Push2005 |
| Regi mixed op één oor, lol :) |
|
|
| Vishnu |
:haha:
En Backer, had Regi iets in de mot? |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by Push2005
Regi mixed op één oor, lol :) |
volgens mij was zijnen koptelefoon gewoon kapot want ge ziet het draadje aan den andere kant nog bengelen:clown: |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Den Backer
Waar hebde da gehaald? |
van shrimprefuge |
|
|
| Den Backer |
Nja is gwn op een fuif van Hoge School Gent, afdeling Aalst. Die ze nu al 6 jaar organiseren genaamd 'Starlight'.
En het was een kameraad van mij zijn klas dat dit organiseerden (2j geleden is die foto al) dus ben maar geweest... Nja Regi is wel lachen... :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| Over Regi gesproken: zaterdagavond was ik aant zien naar Regi In The Mix op Jimtv, een programma gewijd aan Regi die in één of andere club een uur lang plaatjes aaneen mixt terwijl hij de crowd entertaint met zijn Tiesto-moves. En hoewel zijn mixkwaliteiten en trackselectie op zich al stof genoeg opleverden voor een post in deze thread, werd ons oog getrokken door iets anders. Wie zien wij daar opeens tussen het publiek staan? Giesber, having the time of his life :p |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Over Regi gesproken: zaterdagavond was ik aant zien naar Regi In The Mix op Jimtv, een programma gewijd aan Regi die in één of andere club een uur lang plaatjes aaneen mixt terwijl hij de crowd entertaint met zijn Tiesto-moves. En hoewel zijn mixkwaliteiten en trackselectie op zich al stof genoeg opleverden voor een post in deze thread, werd ons oog getrokken door iets anders. Wie zien wij daar opeens tussen het publiek staan? Giesber, having the time of his life :p |
de vraag is natuurlijk: waarom kijk jij een gans uur lang naar zo'n programma?:p |
|
|
| Jasperovitsj |
| Regi's roze marcelleke werkte uiterst hypnotiserend :wtf: |
|
|
| Push2005 |
| Jasper studeert ook die moves in :stongue: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Uiteraard. Demonstratie in Illusion :toothless |