|
Armada Tour with ARMIN VAN BUUREN (Monday Bar)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |

Armada Tour with ARMIN VAN BUUREN
Date: 2005-10-20
Time: 23:00 - 04:00
Location: Göta Källare
City: Stockholm
Country: Sweden
Arranger: Monday Bar
Price: 300 SEK
Age: 20 / 18 med förköp !
Website: http://www.mondaybar.com
DJ's
- ARMIN VAN BUUREN
- Remy
500 på förköp släpps nästa vecka (v.35) och resten i dörren.
Inte ens min egna död kan hindra mig från detta !!!!! :gsmile: |
|
|
| hustler |
| Det finns en gud! Woohooo!!!!!! |
|
|
| Gate 42 |
Price : tba?!
Förköp kommer gå på 300pix :) |
|
|
| K-PAXian |
Alltså. Jag är SÅ ING JÄVLA DÄR!!!
Trance is my religion. Armin is my God!
Äntligen!
Min dag blev genast 200% bättre!! |
|
|
| Aendy |
| WTF? En torsdag? Nu är det ännu mer ologiskt? Är det höstlov då eller? |
|
|
| K-PAXian |
| quote: | Originally posted by Aendy
WTF? En torsdag? Nu är det ännu mer ologiskt? Är det höstlov då eller? |
Vem bryr sig om vilken dag det är? Det är Armin! *asg* :toothless |
|
|
| Braxen |
Sweet dude !
I'm there :toothless |
|
|
| Christian Ö. |
| äääääääööööööh:( :nervous: Är bara 17, villvara 20!!!:whip: |
|
|
| NooN |
:eyes:
Jag ska nog gå och ta ledigt nu... |
|
|
| Braxen |
| För övrigt spelar Armin till 04 ;) |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by Christian Ö.
äääääääööööööh:( :nervous: Är bara 17, villvara 20!!!:whip: |
Fyfan, Jag förstår dig. Jag är också bara 17. :< |
|
|
| Christian Ö. |
| quote: | Originally posted by zoric
Fyfan, Jag förstår dig. Jag är också bara 17. :< |
aa fy fan, man får väl hänga utanför götakällare så man iaf hör armins dunk:D |
|
|
|
|