|
BETA Dj Contest (pg. 103)
|
View this Thread in Original format
| MikeVee |
| Tijd genoeg toch, immers maar 1 setje tussen dat ik nog niet gehoord heb. |
|
|
| MikeVee |
| Zeg Push2005, rond welk uur kunnen we de uitslag verwachten? |
|
|
| Jasperovitsj |
| En krijgen we ook een spannende slotshow met spetterende optredens waarin de uitslag bekend gemaakt wordt? En daarna een afterparty met de winnaar én DJ Tiesto als guest? :wtf: |
|
|
| MikeVee |
Ja de winnaar moet live een setje streamen deze week :D
En is de uitslag meteen met de namen of is het wachten tot Belgian Booze online is? |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by MikeVee
En is de uitslag meteen met de namen of is het wachten tot Belgian Booze online is? |
Is het ondertussen al niet bekend welke mix bij welke dj hoort? Kzou gewoon ineens alle uitslagen + namen + commentaren posten :) |
|
|
| Real |
Ik pronostikeer een 3e plaats voor mezelf.  |
|
|
| Jasperovitsj |
| De winnende dj geeft natuurlijk een gratis vat op de komende Beta Party, dat spreekt voor zich :o |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
De winnende dj geeft natuurlijk een gratis vat op de komende Beta Party, dat spreekt voor zich :o |
Haja, uiteraard... :)
Tegen rond 21u komt alles erop; kben al wat aant rangschikken en ik sta nog klaar voor reports die nog moeten binnekomen (als da het geval zal zijn tenminste)
Voorlopig heb ik gekregen van Jasper; Blackout; Tor; MikeVee & Mezelf :) |
|
|
| Antony |
| dan begint lost... :o |
|
|
| djcresto |
| ik zal vanavond zeker niets sturen, heb sets wel allemaal al gehoord en 3 vd 4 al beoordeeld in vorige reeksen. De laatste beoordeling wou ik dit weekend doen maar door ziek te zijn is het er nog nie van gekomen. |
|
|
| The Freezzz |
| Ik heb mn setje iig al op Yousendit gezet, dus zodra de uitslag bekend is zal ik de link posten voor de mensen die m nog niet hebben en interesse hebben. |
|
|
|
|