return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 [103] 104 105 106 107 108 
BETA Dj Contest (pg. 103)
View this Thread in Original format
MikeVee
Tijd genoeg toch, immers maar 1 setje tussen dat ik nog niet gehoord heb.
MikeVee
Moest nog even de commentaar posten van de voorronden:

http://users.telenet.be/mike.vee/beta/

***verstopt zich***
MikeVee
Zeg Push2005, rond welk uur kunnen we de uitslag verwachten?
Jasperovitsj
En krijgen we ook een spannende slotshow met spetterende optredens waarin de uitslag bekend gemaakt wordt? En daarna een afterparty met de winnaar én DJ Tiesto als guest? :wtf:
MikeVee
Ja de winnaar moet live een setje streamen deze week :D

En is de uitslag meteen met de namen of is het wachten tot Belgian Booze online is?
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by MikeVee


En is de uitslag meteen met de namen of is het wachten tot Belgian Booze online is?

Is het ondertussen al niet bekend welke mix bij welke dj hoort? Kzou gewoon ineens alle uitslagen + namen + commentaren posten :)
Real
Ik pronostikeer een 3e plaats voor mezelf.
Jasperovitsj
De winnende dj geeft natuurlijk een gratis vat op de komende Beta Party, dat spreekt voor zich :o
Push2005
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
De winnende dj geeft natuurlijk een gratis vat op de komende Beta Party, dat spreekt voor zich :o


Haja, uiteraard... :)

Tegen rond 21u komt alles erop; kben al wat aant rangschikken en ik sta nog klaar voor reports die nog moeten binnekomen (als da het geval zal zijn tenminste)

Voorlopig heb ik gekregen van Jasper; Blackout; Tor; MikeVee & Mezelf :)
Antony
dan begint lost... :o

djcresto
ik zal vanavond zeker niets sturen, heb sets wel allemaal al gehoord en 3 vd 4 al beoordeeld in vorige reeksen. De laatste beoordeling wou ik dit weekend doen maar door ziek te zijn is het er nog nie van gekomen.
The Freezzz
Ik heb mn setje iig al op Yousendit gezet, dus zodra de uitslag bekend is zal ik de link posten voor de mensen die m nog niet hebben en interesse hebben.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 [103] 104 105 106 107 108 
Privacy Statement