|
BETA Dj Contest (pg. 68)
|
View this Thread in Original format
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Moondust
Is't ook mogelijk om de punten per onderdeel te krijgen? |
in mijn poule alvast wel... ge gaat uw ogen niet geloven hoe uitgebreid de feedback is;) |
|
|
| Real |
| Screw it, ik volg deze thread niet meer. Als ik afval laat iemand maar iets weten op msn ofzo. Bende hoerespammers. :toothless |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Real
Screw it, ik volg deze thread niet meer. Als ik afval laat iemand maar iets weten op msn ofzo. Bende hoerespammers. :toothless |
Ge zie, de spanning wordt Real te veel en hij begint agressief te doen :p |
|
|
| speentje |
Vooraleerst zou ik m'n mede juryleden willen bedanken voor hun tijd om aandachtig de mixen te beluisteren en een gemotiveerde mening te formuleren! Bovendien heeft iedereen zich keurig aan de deadline gehouden qua indienen van scores en motivatie! Proficiat. Zoals in elke wedstrijd zijn er winnaars en verliezers, echter in deze poule is dit zeker geen schande, de scores bij de jury leden lagen echt hoog!
met spijt in het hart moet ik mededelen, dat volgende mixes de ronde NIEt halen
G 180/250
J 195,5/250
L 200/250
het plaatsen van de motivatie van de juryleden volgt zo snel mogelijk!
grtz
Speen |
|
|
| MikeVee |
Is't ook mogelijk om de punten per onderdeel te krijgen? |
Ik zal ze morgen bijzetten in de post met commentaar, zet ze dan wel bij alle mixen voor een betere vergelijking. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by speentje
Vooraleerst zou ik m'n mede juryleden willen bedanken voor hun tijd om aandachtig de mixen te beluisteren en een gemotiveerde mening te formuleren! Bovendien heeft iedereen zich keurig aan de deadline gehouden qua indienen van scores en motivatie! Proficiat. Zoals in elke wedstrijd zijn er winnaars en verliezers, echter in deze poule is dit zeker geen schande, de scores bij de jury leden lagen echt hoog!
met spijt in het hart moet ik mededelen, dat volgende mixes de ronde NIEt halen
G
J
L
het plaatsen van de motivatie van de juryleden volgt zo snel mogelijk!
grtz
Speen |
hmm de rest volgt mijn mening of omgekeerd :D Ben dus tevreden met degene die doorgaan |
|
|
| Magistrate |
| ^ zelfde als mijn punten ongeveer |
|
|
| TOR |
mijn probleem is ook dat ik teveel gedraaid heb als of ik voor publiek sta, das een gewoonte denk ik. en niet aan gedacht heb een mix te maken die mensen thuis via hun pc zitten luisteren en daar zit een groot verschil tussen natuurlijk. |
niet noodzakelijk, want ik heb mix a vrij hoog gequoteerd en dat was club-sfeer van begin tot einde. |
|
|
| speentje |
| @ Poule 3 juryleden, we zijn het allemaal bijna unaniem eens wie doorgaat en afvalt ;) |
|
|
| Belgian Bonzai |
| Nou, moet ik namen noemen? |
|
|
| Real |
Graag, deadline is deadline. :)
(sorry, kzit terug in deze thread) :o |
|
|
| MikeVee |