|
BETA Dj Contest (pg. 47)
|
View this Thread in Original format
| diddi |
Push2005, goed initiatief, maar mss volgende keer zelf een procedure opLEGGEN (hoe lang de mix mag duren, 1 mix of nieuwe mixen in volgende ronden, poulesysteem,...), zodat we hier niet eindeloos in rondjes draaien.
Ik laat de beslissing of hoe en wat over aan Push2005 en BB, laat het nu aub van start gaan. Deze contest heeft imo al genoeg tijd gevraagd. :D |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by diddi
laat het nu aub van start gaan
Deze contest heeft imo al genoeg tijd gevraagd. :D |
ale nog een toerke :stongue: |
|
|
| MikeVee |
Na een nachtje slapen ben ik van mening dat er geen punten per categorie moeten gegeven worden, maar een vast aantal punten voor de betse mix, de 2de beste, ...
Dit omdat punten per categorie niet objectief is en een foute waardeverhouding geeft. Zo kan jurylyd x de beste mix 27/30 geve, de 2de beste 26/30, en de slechtste 21/30. Maar jurylid Y kan iemand zijn die minder gul is met punten en de voor hem/haar beste mix amper 21/30 geven.
In dit geval telt bij de ranking de beste mix van jurylid y voor evenveel evenveel mee als de slechtse van jurylid x.
Daarom herhaal ik :p
Punten:
1 - 10
2 - 8
3 - 6
4 - 4
5 - 3
6 - 2
De beoordeling kan elk jurylid dan nog zelf doen op basis van de 3 categorien, maar het resultaat moet dan omgezet worden naar een vast puntenaantal.
Dat gezegd zijnde, waar blijven die gegevens voor het dl'en :whip: :D (al dl ik toch pas dezenacht) |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Na een nachtje slapen ben ik van mening dat er geen punten per categorie moeten gegeven worden, maar een vast aantal punten voor de betse mix, de 2de beste, ...
Dit omdat punten per categorie niet objectief is en een foute waardeverhouding geeft. Zo kan jurylyd x de beste mix 27/30 geve, de 2de beste 26/30, en de slechtste 21/30. Maar jurylid Y kan iemand zijn die minder gul is met punten en de voor hem/haar beste mix amper 21/30 geven.
In dit geval telt bij de ranking de beste mix van jurylid y voor evenveel evenveel mee als de slechtse van jurylid x.
Daarom herhaal ik :p
Punten:
1 - 10
2 - 8
3 - 6
4 - 4
5 - 3
6 - 2
De beoordeling kan elk jurylid dan nog zelf doen op basis van de 3 categorien, maar het resultaat moet dan omgezet worden naar een vast puntenaantal.
Dat gezegd zijnde, waar blijven die gegevens voor het dl'en :whip: :D (al dl ik toch pas dezenacht) |
Wat zeg ik al 4 weken? :p |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Dat gezegd zijnde, waar blijven die gegevens voor het dl'en :whip: :D (al dl ik toch pas dezenacht) |
gegevens verstuurd (zie pm) |
|
|
| Xilver |
| Kan er ook 'n deadline ingesteld worden voor 't beluisteren en quoteren van de eerste poule? Anders gaat 't ook weer weken aanslepen misschien. |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Xilver
Kan er ook 'n deadline ingesteld worden voor 't beluisteren en quoteren van de eerste poule? Anders gaat 't ook weer weken aanslepen misschien. |
die stond er in Push 2005 zijn post
19 maart, das lang if you know what i mean ;)
edit bedoel MikeVee
| quote: | Originally posted by MikeVee
Tijdslimiet jury ronde 1: Ik stel voor zondagavond 19 maart punten binnen, das 2 weken/3 weekends wat meer dan genoeg tijd moet zijn voor iedereen om 6 mixen te beluisteren. |
|
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by Xilver
Kan er ook 'n deadline ingesteld worden voor 't beluisteren en quoteren van de eerste poule? Anders gaat 't ook weer weken aanslepen misschien. |
misschien... waarschijnlijk! :D |
|
|
| Zehra |
ik wil niet moeilijk doen maar ik zie op da ftp geen anonieme setjes... wel tcx.zip, moondust.rar, ... enzovoort :conf:
ist nog nie klaar of zie ik 't gwoon niet?! (kslaap nog half:)) |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Zehra
ik wil niet moeilijk doen maar ik zie op da ftp geen anonieme setjes... wel tcx.zip, moondust.rar, ... enzovoort :conf:
ist nog nie klaar of zie ik 't gwoon niet?! (kslaap nog half:)) |
idem hier |
|
|
| domineesje |
| was niet de bedoeling he |
|
|
|
|