|
BETA Dj Contest (pg. 80)
|
View this Thread in Original format
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Bunz
mij moogt ge laten vallen als jurylid, er zullen nu met de afgevallen dj's wel juryleden genoeg zijn met meer vakkennis als mezelf :) |
Idem |
|
|
| Magistrate |
| ik wil wel nog ja |
|
|
| Tiger777 |
| Als er tekorten zijn wil ik ook nog wel inspringen.. |
|
|
| BZRK |
| Ik doe ook nog mee :) |
|
|
| DJ Zetski |
| Er moet dus geen nieuwe mix gemaakt worden waarschijnlijk? |
|
|
| Jasperovitsj |
| Nope, er hoeven geen nieuwe mixes gemaakt te worden |
|
|
| Push2005 |
8 juryleden is genoeg denk ik; 4 per poule...
TOR
Push2005
Mike Vee
Magistrate
BZRK
Tiger777 (?)
... |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Push2005
8 juryleden is genoeg denk ik; 4 per poule...
TOR
Push2005
Mike Vee
Magistrate
BZRK
Tiger777 (?)
... |
kk, als der iemand staat de dringen om te jureren, mag diene gerust mijn plaats innemen hé ;) |
|
|
| djcresto |
TOR
Push2005
Mike Vee
Magistrate
BZRK
Tiger777 (?)
Cresto |
|
|
| speentje |
| ^ indien gewenst speel ik ook nog eens jurylid, in 2e ronde alvast een uitgebreidere feedback van m'n kant |
|
|
| Aurélie |
TOR
Push2005
Mike Vee
Magistrate
BZRK
Tiger777 (?)
Cresto
Aurélie |
|
|
|
|