|
BETA Dj Contest (pg. 83)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| Das dan ook een lekkere plaat :) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Magistrate
en de beta's zijn blijkbaar echt wel fan van mark otten - so serene, is nu al de 4de mix waar ik hem in hoor. |
Ja, viel mij ook net op
Maar volgens mij was ik de enigste met de Menno De Jong remix, dus ik was het origineelst :tongue2 |
|
|
| Tiger777 |
^^^ Laten we protesteren om push terug in de wedstrijd te krijgen!! WEG MET EIGEEL!
;)
Ik had het nog niet gezien, maar blijkbaar hebt ge het gehaald micha mara :eek: Mijn complimenten ;)  |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by djcresto
en de deadline? |
Niemand anders heeft een voorstel gedaan dus voor poule 2 is dat zondag 2 april 20u , dat moet tijd genoeg zijn. uitzonderingen kunnen bekomen worden mits doktersatest van een ziekte aan uw oren :p . |
|
|
| Bunz |
| quote: | Originally posted by Push2005
Ja, viel mij ook net op
Maar volgens mij was ik de enigste met de Menno De Jong remix, dus ik was het origineelst :tongue2 |
volgens mij heb ik die ook in een mix gehoord, alsk me niet vergis in die van diddi.
origineelst mijn kloten ! :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ik heb So Serene NIET gebruikt! Das pas origineel :cool: :p |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Tiger777
^^^ Laten we protesteren om push terug in de wedstrijd te krijgen!! WEG MET EIGEEL!
;)
Ik had het nog niet gezien, maar blijkbaar hebt ge het gehaald micha mara :eek: Mijn complimenten ;) |
leuk da je het nu pas opmerkt ^^ Btw worden steekpenningen aanvaard ? (voor de slechtse mix in jaren die een 2de rond haalt) :p
Ow en *blast* btw, zo negatief tov So serene, ik hebhem nl 8 keer in men tl zitten met 5 treinwrakken tot gevolg :(
Btw 2 Arpil for the love of god, verkort da tot zondag 26 maart of wonesdag 29 maart, zolang hebde nu toch oek ni vandoen om wa mixkes te beluisteren |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | | Btw 2 Arpil for the love of god, verkort da tot zondag 26 maart of wonesdag 29 maart, zolang hebde nu toch oek ni vandoen om wa mixkes te beluisteren |
Madame heeft gelijk... |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Eagle`
leuk da je het nu pas opmerkt ^^ Btw worden steekpenningen aanvaard ? (voor de slechtse mix in jaren die een 2de rond haalt) :p
Ow en *blast* btw, zo negatief tov So serene, ik hebhem nl 8 keer in men tl zitten met 5 treinwrakken tot gevolg :(
Btw 2 Arpil for the love of god, verkort da tot zondag 26 maart of wonesdag 29 maart, zolang hebde nu toch oek ni vandoen om wa mixkes te beluisteren |
een beetje zelfvertrouwen eh eagle ;)
Enja tot 2 april is toch wel nodig. Mixen 1x volledig beluisteren duurt al 4,5 uur. Dan moet ge op zijn minst alles nog eens in detail gaan beluisteren. Voor de werkende mens met nog enkele ander hobbies en een vriendin is die tijd dus echt wel nodig ;) |
|
|
| MikeVee |
| als ik de punten eerder heb, zal de uitslag hier uiteraard staan. Het is maar ne limiet zodat we niet eeuwig hoeven te wachten. |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik heb So Serene NIET gebruikt! Das pas origineel :cool: :p |
Ik heb die ook ni gebruikt (aangezien ik ze denk ik ni eens ken:p) en ik ben toch ni doorgegaan:p |
|
|
| Kaidreas |
| ik heb die ook niet gebruikt :rolleyes: |
|
|
|
|