|
BETA Dj Contest (pg. 43)
|
View this Thread in Original format
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Lol, ge snapt precies echt niet dat ze die space VRIJWILLIG gegeven heeft hé. ;) Voor mijn part delete ze alle mixes hé, als daarmee het gezaag over is.
En trouwens, die eerste mix die geupped is, da was de mijne ;)
En funny shizzle dat defige replies met een logische argumentatie altijd als "loser-replies" omschreven worden door vriendjes-van. :o |
Laat gij het oek maar rusten. Als ge slecht gezind zijt, ga een wandeling'tje doen ofzo. |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Zie, niemand had aan u specifiek gevraagd om space te regelen, en het is niet dat gij absoluut de enige bent die space zou hebben kunnen leveren. Tis fijn van u om space ter beschikking te stellen, maar ik vind het een beetje lame om nu achteraf te liggen mekkeren dat ge het gedaan hebt. Dan had ge eerst maar moeten informeren wat er met uw space ging gebeuren hé, in plaats van ze meteen zonder nadenken aan te bieden... |
duurt me alleen te lang, that's the point
gij trekt niet aan laatste einde ze |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Laat gij het oek maar rusten. Als ge slecht gezind zijt, ga een wandeling'tje doen ofzo. |
:o komt nooit! |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Laat gij het oek maar rusten. Als ge slecht gezind zijt, ga een wandeling'tje doen ofzo. |
als J slecht gezind was, hadden zijn posts er helemaal anders uitgezien hoor.
en het is grappig hoe mensen die niet akkoord gaan met de inhoud van zijn posts nooit ingaan op zijn punten en telkens maar wat rond de pot zitten te lullen. zegt genoeg over de intelligentie van degenen die reageren. |
|
|
| kevve |
| quote: | Originally posted by TOR
als J slecht gezind was, hadden zijn posts er helemaal anders uitgezien hoor.
en het is grappig hoe mensen die niet akkoord gaan met de inhoud van zijn posts nooit ingaan op zijn punten en telkens maar wat rond de pot zitten te lullen. zegt genoeg over de intelligentie van degenen die reageren. |
idd, toont de intelligentie :clown: :clown: maar ne clown die misschien wel het laatste woord heeft :tongue3
kevve |
|
|
| domineesje |
ok genoeg.....
hoe gaat nu verder, laat aub opschieten...
en deadline is deadline vanaf nu
zo niet "delete all" sorry |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by domineesje
duurt me alleen te lang, that's the point
gij trekt niet aan laatste einde ze |
Ik wil ook helemaal ni aan één of ander langste eind trekken. :)
Het is hier misschien wat uit de hand gelopen, en mijn commentaar was helemaal niet zo hard bedoeld als sommigen het interpreteren. Ik blijf erbij dat ge het had kunnen verwachten dat het wel zo lang zou kunnen duren. En ik snap dat het wel moeilijk is om die space zo lang te onderhouden, maar ik vind gewoon dat je daar nu wat te laat mee afkomt. We zitten nu gewoon te ver om alles weer af te blazen, en je zou toch zelf ook niet willen dat we nu alles terug opnieuw moeten laten beginnen? :)
Maja, is het nog doenbaar voor u om die ftp nog een paar weken te onderhouden? As dat niet zo is moeten we zo snel mogelijk andere space vinden hé, that's all... |
|
|
| Tiger777 |
ik ben hier weer:
Houdt eens op mensen, mag iemand ni zeggen dat het lang begint te duren? Jama, allé, tis toch.
ps: mijn iq is 122:eek: :clown: |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Houdt eens op mensen, mag iemand ni zeggen dat het lang begint te duren?
|
Wa zit Jasper al weken te zeggen?! Als hij dan eens een opmerking geeft dat de dj's hun mixen eens mogen beginnen uppen, begint iedereen op zn kop te zitten van dat hij nie mag zagen?!
Ik kan 't niet meer volgen hoor ... |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Maja, is het nog doenbaar voor u om die ftp nog een paar weken te onderhouden? As dat niet zo is moeten we zo snel mogelijk andere space vinden hé, that's all... |
zoals ik zei
deadline is deadline (dan ga ik niet klagen, geen uitstel meer
en eerste poul voorbij dan is de helft er al af, scheelt ook al wa
maar laat gewoon van start gaan
that's all |
|
|
| Jasperovitsj |
Tiger jong, gaade nu echt op alles springen wat ik zeg? :)
Ge zegt dat ik het moet laten rusten, maar ge zijt zelf wel diegene die constant olie op het vuur zit te gooien... |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by domineesje
zoals ik zei
deadline is deadline (dan ga ik niet klagen, geen uitstel meer
en eerste poul voorbij dan is de helft er al af, scheelt ook al wa
maar laat gewoon van start gaan
that's all |
Awel, das goe :) |
|
|
|
|