|
BETA Dj Contest (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| Ge moet stemmen bij de juryleden ronselen Real, niet nog extra DJ's aanbrengen. Dat VERKLEINT uw kansen, dat maakt ze niet groter. :p |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
ow doet real ook mee ... dan zijn je kansen verkeken hoor jongeman ;) :p
nene :D
morgen es mixke opnemen en beseffen da trance mixen verdorie lang geleje is :p |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ge moet stemmen bij de juryleden ronselen Real, niet nog extra DJ's aanbrengen. Dat VERKLEINT uw kansen, dat maakt ze niet groter. :p |
Ik wil jullie ook een kans geven J. ;) |
|
|
| The Freezzz |
| Is het alleen voor BeTA-ers of mogen NLTA-ers ook meedoen? |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ik zou deze alleen voor Beta's houden, en dan kunnen we misschien deze zomer weer een grote NLBETA contest houden? :) |
|
|
| Sh!fty |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik denk dat we als criterium voor het al dan niet toelaten van computermixes 2 dingen kunnen nemen:
1. De mixes moeten live gemixt zijn in 1 take, zonder onderbrekingen.
2. Het beatmatchen en phasematchen en effectieve mixen (schuif open, schuif dicht, toonregeling enzo) moet ook manueel gebeuren, zonder enige hulp van het gebruikte computerprogramma. Dus ook al gebruik je geen beatcounters of bpm-synchronisatie, als je een automix-functie gebruikt om de tracks aaneen te mixen mag het wat mij betreft ook niet.
Whaddayathink? :) |
Schuif open en schuif dicht mag ook al nie door de pc gedaan worde?
Das wel moeilijk als ge maar 1 muis hebt en 2 crossfaiders tegelijk moet bewegen ? |
|
|
| Jasperovitsj |
Ge snapt wel wat ik bedoel hé. :)
Automixfuncties waar de computer in uw plaats de tracks inmixt en de toonregeling regelt zijn niet toegelaten, that's all... |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Sh!fty
+ Heeft iemand ze al tegelijk online gezien? |
er zijn programmas waar je het ip-adres en nog diepere computerspecificaties kunt mee te weten komen van mensen die posten in een forum of gastenboek... ik stel voor da eens te zoeken en de 2 te vergelijken :rolleyes:
edit: had de Wie is DJ Wout Poll-thread nog ni gezien |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by The Freezzz
Is het alleen voor BeTA-ers of mogen NLTA-ers ook meedoen? |
Van mij is't gelijk... ik wil niet dat ze me racist noemen omdat ik hollanders discrimineer :p
Aangezien we toch nog wat dj's nodig hebben... trouwens, zowel gij als eieregooie en freezel komen hier regelmatig langs, dus ge zijt een beetje beta :p
Zolang dat je maar je maatjes op het NLTA forum niets verklapt mag je meedoen; maar als al de nederlanders hier komen zagen zal het helaas een nee worden ;)
Kzal nu nog geen beslissing nemen; maar als we nog wat dj's nodig hebben mag je er bij hoor... wacht een beetje af :) |
|
|
| Tiger777 |
| Ik discrimineer hollanders... Zo neig datter enen al es bekan op men bakkes getoekt heeft toen ik zei "gierigen hollander :whip: :whip: ":clown: |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Ik discrimineer hollanders... Zo neig datter enen al es bekan op men bakkes getoekt heeft toen ik zei "gierigen hollander :whip: :whip: ":clown: |
Idd gene fraisel of aajeresmate or any other hollander for that matter die wegloopt met de prijzen, ge kunt beter op voorrand al de gagnant uitroepen dan :sadgreen: |
|
|
|
|