|
BETA Dj Contest (pg. 37)
|
View this Thread in Original format
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Belgian Bonzai
woensdag zou ik de jury willen aan het luisteren zetten :) |
net de eerste, goed berekend ;)
zijn er een pak precies...
bijna een gig |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by Moondust
ik dacht al tiens waarom stuurt die nu z'n paswoord naar mij moet ik da soms ook naar hem sturen??? :tongue2
nog effe geduld, na de contest moogt ge mij paswoord ook hebben ;)
ma bon 't is niks ik zit toch nie in de jury :tongue2
feitelijk? naar wie dient da paswoord verstuurd te worden |
Lolz, heb me vergist... as usual :rolleyes:
BB, mail is verstuurd
| quote: | net de eerste, goed berekend
zijn er een pak precies...
bijna een gig |
Mss beter een mixkes van 30 à 40 minuten genomen :toothless |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Belgian Bonzai
Haha, dan hoor je het wel van me :D
Pak mailtjes gehad, zal morgen eens checken of alles klopt, dat zal wel zeker (ik vermoed een klein probleempje, maar heb nog niet ten gronde gecheckt; een zekere Hendrik geloof ik wordt gevraagd zijn nick door te zenden, mss kan ik die door eliminatie wel iden, maar da's brielen). Wie nog moet uppen: chop chop: woensdag zou ik de jury willen aan het luisteren zetten :) |
Tis niks joeng ;) |
|
|
| Push2005 |
Er staan nu 15 mixes online denk ik (ofwel kan ik nie tellen :o )...
Tilt ging zijn mix ook nog uploaden denk ik en dan komen we aan 16.
Als er 16 zijn en belgian bonzai is klaar met zijn sorteerwerk dan wordt de jury ingedeeld, dus nog een 2tal daagjes geduld ;)
Maar het zou misschien makkelijker zijn dat iedereen die zijn mix eeft geupload nog eens da zet hier; volgenden zie ik al staan:
Push2005
Moondust
Sh!fty
Real
Xilver
Dj Sid
Eagle´
Jasperovitsj
Kunnen de anderen als ze dit eens lezen ook nog eens zeggen of zij hun mix hebben geupload ? Zo weten we tenminste wie de echte deelnemers zijn. Bedankt trouwens om de deadline toch nog gerespecteerd te hebben :) |
|
|
| Moondust |
'k zou éénmalig reclame willen maken als't goed is?
'k vind mijzelf nie belangrijk genoeg om het forum te misbruiken en een apparte thread aan te maken daarmee doe ik het hier maar ff zeer kort
Zoals ge weet(of nie weet) draai ik iedere zaterdag in move ma nu zaterdag heb ik voor speciale guest gezorgd die guest is niemand minder dan xilver aka tom aka tcx. move is niet 100% pure trance ma hoe meer bet@'s hoe meer trance we kunnen draaien. Dus misschien kunnen we er een mini-beta-party van maken?
- 12 euro inkom
- gratis ALLE drank tot 4u
- gratis cd voor eerste 100 bezoekers
- special decoration
- multi-laser-show
(the move, buke, Zottegem)
ge neemt E 40 afrit wetteren
aan afrit op het rondpunt pijl Zottegem volgen
steeds rechtdoor blijven rijden en aan 4 de lichten rechtsaf, 100 meter verder op rechterkant is the move
let wel op voor die lichten want er staan flitspalen, denk niet dat ze werken, ma als ge toch geflitst zou worden ik heb ulder verwittigd :)
Hier ga ik het bij laten 'k ga da zeker niet iedere week doen, ma deze keer kon het misshien ook voor jullie interessant zijn daarmee...
hopelijk tot nu zaterdag 4 maart |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Moondust
let wel op voor die lichten want er staan flitspalen, denk niet dat ze werken, ma als ge toch geflitst zou worden ik heb ulder verwittigt :)
|
Mss werken ze niet, maar toch geregeld controle op die baan :( |
|
|
| Moondust |
| quote: | Originally posted by domineesje
Mss werken ze niet, maar toch geregeld controle op die baan :( |
das een feit ma ge kunt die makkelijk ontlopen é ge zorgt da ge tegen 23u in move zijt en ge vertrekt daar pas tegen 6u :D
op deze manier heb ik nog nooit controle gehad :tongue2 |
|
|
| Push2005 |
Is dit ok om juryleden in te delen ?
Poule 1:
Bertn
Shadowkid
Bunz
Aurélie
Poule 2:
BZRK
TOR
Anthony
MikeVee
Poule 3:
domineesje
Synthesia
Magistrate
Bl@ckout
Poule 4:
Zehra
djCresto
Speentje
... nog 1 jurylid nodig.
Dit scenario gaat wel maar op als er dus 16 mixes zijn :)
Is dit ok of heeft iemand hier om een of andere reden bezwaar tegen ? ;)
Of delen we juryleden per ronde in ofzo... |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Push2005
Is dit ok om juryleden in te delen ?
Poule 3:
domineesje
Synthesia
Magistrate
Bl@ckout
Dit scenario gaat wel maar op als er dus 16 mixes zijn :)
Is dit ok of heeft iemand hier om een of andere reden bezwaar tegen ? ;)
Of delen we juryleden per ronde in ofzo... |
ging passen, maar ale omdat gebrek is aan ;) |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Push2005
Poule 4:
Zehra
djCresto
Speentje
... nog 1 jurylid nodig.
|
Goew, zien we wel dat de Jasper zijne mix ni in deze poule komt? :p:p:p:p |
|
|
| dj Zevan |
ik ga hem vanavond uppen, met nieuwe pc, woehoe
deze is pc is te barak |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Maar het zou misschien makkelijker zijn dat iedereen die zijn mix eeft geupload nog eens da zet hier; volgenden zie ik al staan:
Push2005
Moondust
Sh!fty
Real
Xilver
Dj Sid
Eagle´
Jasperovitsj |
Push2005
Moondust
Sh!fty
Real
Xilver
Dj Sid
Eagle´
Jasperovitsj
Tiger777 |
|
|
|
|