|
BETA Dj Contest (pg. 31)
|
View this Thread in Original format
| Dj LPG |
| mijne mix is ook klaar... Ni echt naar men gedacht, maar ik heb geen tijd meer om ne nieuwen te make... Dus stuur de gegevens ff als je wil;) |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
^ Daar zou er beter eens werk van gemaakt kunnen worden, ipv. al dat gezever over de deadline. De helft van de dj's heeft geen gegevens van de ftp, de juryleden weten ook nog totaal van niks...
En ook wel: PM sent ;) |
gij met u grote muile :whip: , heb je u pm niet gezien dat ik u 2 weken geleden gezonden heb! kon je die toch oook rondmailen ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
En sinds wanneer zou da mijn taak zijn als deelnemende dj? :rolleyes:
En waarom heb ik dan wel een pm gekregen, en al de andere deelnemende dj's niet, ondanks herhaaldelijke verzoeken?
Er ging toch een persoon komen die alles ging centraliseren, alles mixes en juryleden ging verdelen en alle deelnemers (dj's en juryleden) de gegevens en informatie bezorgen? Die zou ondertussen toch al in actie gezet moeten worden om alle mensen te contacteren voor de deadline afgelopen is, en daarna alle mixes te renamen en verdelen over de groepen, niet? :) |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
En sinds wanneer zou da mijn taak zijn als deelnemende dj? :rolleyes:
En waarom heb ik dan wel een pm gekregen, en al de andere deelnemende dj's niet, ondanks herhaaldelijke verzoeken?
Er ging toch een persoon komen die alles ging centraliseren, alles mixes en juryleden ging verdelen en alle deelnemers (dj's en juryleden) de gegevens en informatie bezorgen? Die zou ondertussen toch al in actie gezet moeten worden om alle mensen te contacteren voor de deadline afgelopen is, en daarna alle mixes te renamen en verdelen over de groepen, niet? :) |
ik heb het ftp bezorgd...
en was 10 dagen niet online geweest... had ze aan paar beta's doorgegeven
btw ik pas als jurylid
edit: er staan vier mixen op, maar geen pm dus zo weet ge ook niet van wie dat wie is he |
|
|
| Push2005 |
Kalm, Kalm... tis mijn fout... ik gaan het vanaf nu doorspelen aan iedereen. maar ik kan de willy nog effe nie bereiken omdat hij ziek is
Ik ga nu de resterende dj's pm'en en de rest zal belgian bonzai doen. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Waarom blijft iedereen BB Willy noemen? :conf: |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Push2005
Kalm, Kalm... tis mijn fout... ik gaan het vanaf nu doorspelen aan iedereen. maar ik kan de willy nog effe nie bereiken omdat hij ziek is
Ik ga nu de resterende dj's pm'en en de rest zal belgian bonzai doen. |
mjah weet niet ze, gij hebt ook die id contest he, kan mss ook beetje teveel van 't goeie zijn ;) |
|
|
| Push2005 |
| Voila, alle dj's hebben de gegevens nu denk ik... mocht het niet zo zijn moet je het me maar laten weten. |
|
|
| Blue Sky 99 |
| De mijne vandaag op de server gesmeten. Ik wist wel niet hoe het bestand te noemen en vraag mij af hoe men nu weet welke mix van mij is :p |
|
|
| Belgian Bonzai |
Men mag zijn ta gebruikersnaam invullen als bestandsnaam, of in eerder welk ID tag veld: op commando van Push2005 zal ik alle mixes downloaden, alle info wissen, bijhouden welke mix van wie is, uploaden en de jury mag vanaf dan een pm verwachten.
Wie al heeft geupload, en wel zodanig dat hij zich ook de vraag stelt "hoe wete die nu dat dat mijne mix is", mag me PMen, hoewel, mijn boxje staat wat op de limiet; nog beter is een mailtje ("mijn mix heeft die bestandsnaam" of "is XXmXXs lang" of "heeft als 4e track ---en dan een monsterhit---" Zoiets, herkenbaar.
E-mailadres: nu [puntje] trance [zo'n a-tje] trance [puntje] nu
Komt wel goed :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Mail sent :) |
|
|
| Real |
Idem. :)
Bestand wordt deze nacht geupload. |
|
|
|
|