|
BETA Dj Contest (pg. 75)
|
View this Thread in Original format
| Magistrate |
| quote: | Originally posted by Tiger777
De mijne, G dus
1)Armin - Communication (Original mix)
2)Fictivision & C-Quence - Symbols(Original Mix)
3)Jacob & Mendez - Moondust (Airbase Remake)
4)Epos - Vivagio (Danjo Styles Remix)
5)Stenna- Skyline(Arizona mix)
6)DJ Vesiga Vs. Jomar - Nightoperator (Club Mix)
7)Digital Tension - Turn The Tide (M.I.D.O.R. And Six4Eight Mix)
8)Te moe om te herkenne, volgt nog ;)
9)M.I.D.O.R. & Six4Eight feat. Rocio - Alone [M.I.D.O.R. & Six4Eight Mix]
Met da ik nu met koptelefoon luister, hoor'k percies datter iets misgegegaan is bij het normaliseren.. Klinkt zo slecht en krakend :conf:
Meneer luc zijne set ga ik zeker wel'es downloaden, zelfde voor diene van xilver. |
mja, kweet niet van wanneer die tracks zijn, maar toen ik hem moest beoordelen kwam hij voor mij heel 'ouderwets' over en constant dezelfde trance, nuja, je zult men commentaar wel nog lezen |
|
|
| Bl@ckOut |
Push zijn tracklist was idd schitterend, maar ge moet daar een beetje objectief over oordelen he, anders hadden progmixen sowieso geen kans bij mij :)
De 3 mixen die niet doorgingen in poule 3 waren eveneens de mixen die in mijn ogen (oren) het minst goed waren. Ik zeg speciaal "minst goed" ipv slechtst want ik vond het een zeer sterke poule waarbij het heel close werd. Van 39 tot 42 punten zater er bij mij maar liefst 5 mixen. Ik ben echt onder de indruk geraakt van de mix-skillz van sommigen. Zo is het meteen duidelijk geworden dat ik nog heel veel moet oefenen :p |
|
|
| Bertn |
voor de afvallers in mijn poule (mix M, N en Q) heb ik een word-doc gemaakt met daarin alle commentaar van de juryleden op hun mix... Aan de afvallers: sorry jongens...
KLIK HIER! |
|
|
| diddi |
| ^ Thanks voor de feedback!! |
|
|
| Aurélie |
| Ik wist niet dat de feedback zo grondig moest zijn. Ik maak er volgende keer werk van :o |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by Bertn
voor de afvallers in mijn poule (mix M, N en Q) heb ik een word-doc gemaakt met daarin alle commentaar van de juryleden op hun mix... Aan de afvallers: sorry jongens...
KLIK HIER! |
thx voor de commentaar jongens (en meisje) en sorry van die freaky backspin, het was buiten mijn wil:p
anywayz, hier volgt mijn tracklist, aangezien de meeste plaatjes blijkbaar onbekend waren:)
01) Ferry Corsten - star traveller
02) Furry niples - surroundings
03) Gabriel & Dresden - Arcadia
04) Blackpearl - Baracuda
05) Phil K & Habersham - Cloudbrake ( Oliver Moldan remix)
06) Lange vs Gareth Emery - This is New York
07) Kay Stone - Alone (Mind One's Edged Beat Mix)
08) Precursor Vs Frisky Warlock- Quotations
09) Fred Baker pres Iguana - Beautiful Sunshine
10) Dj Shog - Go
11) Ronski Speed with Stoneface & Terminal - Incognition
voila:) En nog eens merci me de comments, ik ben er tevreden mee!
Ik schrijf mij bij deze in voor de volgende contest:p |
|
|
| Aurélie |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
04) Blackpearl - Baracuda
05) Phil K & Habersham - Cloudbrake ( Oliver Moldan remix)
|
Hier heb je voor mij veel punten mee gescoord jongeman :crazy: |
|
|
| diddi |
| quote: | | Ik schrijf mij bij deze in voor de volgende contest |
+1 ;) |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by Aurélie
Hier heb je voor mij veel punten mee gescoord jongeman :crazy: |
en bij anderen dan weer juist het omgekeerde;) Ik vind het ook zalige plaatjes! |
|
|
| Jasperovitsj |
| Eerste deel van uw set ziet er top uit Laurens! :) |
|
|
| Antony |
| ik mis nen avond en kan al 10 paginas gaan lezen... kan er vanvoor geen samenvatting gemaakt worden ofzo? wie ligt eruit, wie zitter nog in... met de eindscore erbij ofzo |
|
|
| The Freezzz |
| quote: | Originally posted by Antony
ik mis nen avond en kan al 10 paginas gaan lezen... kan er vanvoor geen samenvatting gemaakt worden ofzo? wie ligt eruit, wie zitter nog in... met de eindscore erbij ofzo |
check pagina 1 voor de afvallers... |
|
|
|
|