|
BETA Dj Contest (pg. 61)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Bjorn Vidaz
de spanning stijgt :nervous: |
|
|
|
| Real |
| Spanning is veu janette. |
|
|
| Jasperovitsj |
Als ge het over broeken hebt wel ja
*drumroll* |
|
|
| Zehra |
Heb just mijn beoordeling doorgestuurd naar Speentje. Mijn ptn zijn : 45 43 / 42 / 42 / 40 / 39 ...
Ben benieuwd :) |
|
|
| Real |
| omg ben ik al gewonne? |
|
|
| TOR |
zo, alle mixes zijn beoordeeld en mijn scores doorgestuurd naar MikeVee.
er was 1 set die er in poule 2 bovenuit stak en die voor mijn part ronde twee mag overslaan. daarna is zit het vrij dicht bij elkaar. |
|
|
| Aurélie |
| Ik moet er nog 2 een 2e maal beluisteren. Om hoe laat moet alles definitief binnen zijn ? |
|
|
| Push2005 |
| Laten we zeggen tegen 16h ofzo |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Push2005
Laten we zeggen tegen 16h ofzo |
Percies of ge wacht op den uitslag van u exames :nervous: :clown: |
|
|
| speentje |
Poule 3 heeft slechts nog de score van Magistrate nodig, dan kan ik de punten gaan optellen en de 3 winnaars bekend maken :) aangezien ik nog weg ben vandaag, zal ik de scores pas laat op de avond kunnen plaatsen! dus geen paniek :D
Speen |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by TOR
zo, alle mixes zijn beoordeeld en mijn scores doorgestuurd naar MikeVee.
er was 1 set die er in poule 2 bovenuit stak en die voor mijn part ronde twee mag overslaan. daarna is zit het vrij dicht bij elkaar. |
héhé, veel werk ingestoken :) , direct eens alles copy/pasten in een overzicht.
zie dat de meningen over een paar mixen heel verschillend zijn, afwachten wat de rest van punten geeft.
Poule 2 heeft nog de punten nodig van van Domineesje (3 mixen), Kaidreas, Synthesia. Sluitingsuur is hier 20u, post alles dan wel rond 21u en dan is het wachten tot BB de namen aan de mixen van de afvallers koppelt. |
|
|
| Push2005 |
| Kben benieuwd wie er allemaal z'n score niet zal geven :p |
|
|
|
|