|
BETA Dj Contest (pg. 22)
|
View this Thread in Original format
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Push2005
Doen we kwaliteit nie 128 ofzo ? ge moet die bandbreedte van de jury nie kapotmaken é :tongue2 |
ge zegt daar iets
als nu iedereen zijn winamp update met die mp3 pro mag het 96 zijn
zit nog met een contest ;) |
|
|
| speentje |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik heb Traffic in mijn set steken.
I win. |
kga es vergif in die pita van je "draaien" ;)
pr0ghoer haha |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Push2005
Doen we kwaliteit nie 128 ofzo ? ge moet die bandbreedte van de jury nie kapotmaken é :tongue2 |
128k is goed voor mijn part, maar dan mag de geluidskwaliteit van de mix niet als criterium in de beoordeling van de mixes meespelen vind ik. :)
In de NLBETA contest waren er enkele juryleden die mixes op voorhand al geen kans gaven omdat de geluidskwaliteit zeer zwak was. Dat vind ik ergens niet kunnen, aangezien niet iedereen het allerbeste opnamemateriaal ter beschikking heeft... |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by speentje
kga es vergif in die pita van je "draaien" ;)
pr0ghoer haha |
Problemen, trancenicht? |
|
|
| speentje |
dan ga jij gezellig met ons naar een nichtenfeest :p wahaha
just kidding man |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ik ga zelfs geregeld mee naar nichtenfeesten. Maar er zullen hier maar bitter weinig mensen zijn die ook naar een progfeest zouden gaan. Makes you wonder... |
|
|
| speentje |
bwah zou daar echt geen probs mee hebben hoor
/me is open-minded :D don't worry |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Dat vind ik ergens niet kunnen, aangezien niet iedereen het allerbeste opnamemateriaal ter beschikking heeft... |
Hoi Mr. Minidisk! |
|
|
| Jasperovitsj |
| ^ That's my point... |
|
|
| DJ Zetski |
| Hoe doe je dat dan om da om te zetten in 128k? Kun je da met Cool Edit Pro? |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ik heb nooit met Cool Edit Pro gewerkt, maar met Audition (de opvolger) an ik bij het opnemen toch kiezen in welke kwaliteit ik opneem. Dus dat zal in Cool Edit Pro dan ook wel zo zijn neem ik aan? :) |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik heb nooit met Cool Edit Pro gewerkt, maar met Audition (de opvolger) an ik bij het opnemen toch kiezen in welke kwaliteit ik opneem. Dus dat zal in Cool Edit Pro dan ook wel zo zijn neem ik aan? :) |
voor zover ik weet kon dat in cool edit niet... Maar ik zet normaal om met Lame en dat is een VBR, mag dat dan ook niet?? |
|
|
|
|