|
BETA Dj Contest (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Real
Normaal niet nee. |
En als ik het enige niet-jurylid of enige niet-deelnemer ben (want zoals die lijst hier uitbreidt :D) :p :D
| quote: | Originally posted by Push2005
Nee, liever niet... stap maar gewoon in de jury ;) |
Ja maar ik ken haast niets van de technische kant, dus dat is niet zo'n goed idee :) |
|
|
| DJ Zetski |
| Goed idee! Ik wil ook wel eens een inzending doen. Enige probleem voor mij = webspace, is dat probleem nu opgelost of niet? En tegen wanneer moet het setje gemaakt worden? |
|
|
| Push2005 |
@ Shadowkid ... als je er tegenop ziet om in de jury te zitten zalk nog wel zien; maar het is eigenlijk niet de bedoeling dat je het al kan horen... en als je het kan moet je alleszinds zwijgen tov anderen :)
@ Zetski ... webspace is opgelost; er wordt n ftp voorzien; mixes zullen ongeveer na 11/02 ingezonden kunnen worden |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Push2005
@ Zetski ... webspace is opgelost; er wordt n ftp voorzien; mixes zullen ongeveer na 11/02 ingezonden kunnen worden |
zupah geil klasseuh |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Push2005
@ Shadowkid ... als je er tegenop ziet om in de jury te zitten zalk nog wel zien; maar het is eigenlijk niet de bedoeling dat je het al kan horen... en als je het kan moet je alleszinds zwijgen tov anderen :)
|
Ik zou daar niet tegenop zien maar het zou imo niet fair zijn om mensen op aspecten van een mix te beoordelen waar ik weinig of niets van ken :) En ik kan wel wachten tot na de contest hoor, maar ik vroeg het mij gewoon af :) |
|
|
| DJ Zetski |
| Hoe lang moet de mix ongeveer duren? |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
Ik zou daar niet tegenop zien maar het zou imo niet fair zijn om mensen op aspecten van een mix te beoordelen waar ik weinig of niets van ken :) En ik kan wel wachten tot na de contest hoor, maar ik vroeg het mij gewoon af :) |
joenge, pakt da is ni zo serieus, en zettu derop
Ik geef u 1€ als ge ni voor eigeel stemt |
|
|
| Push2005 |
Hm; ja ... kweet nog nie precies; tgaat allemaal nogal rap precies :D
Wat zouden de anderen ervan denken ? Persoonlijk zou ik het toch houden op +/- een uurke... dus maximum een 65tal minuten; zodat ge toch ongeveer 10 tracks kunt mixen.
Het probleem is dan wel weer dat je moeilijk een set kan opbouwen en dat er miss afgerekend kan worden als je er direct invliegt ;)
We zullen dan eens een reglement beginnen uitstippelen... Hier zijn al een paar richtlijnen:
- Het moet Live zijn (uiteraard geen voorgemixte cds gebruiken :p)
- Geen unreleased records voor diegenen die met cd's en mp3's werken; je krijgt geen tijdsvoorkeur
En leg vooral sportiviteit aan de dag; ga dus niet uitpluizen bij andere juryleden of ze toevallig je mix nie hebben ;)
************
Dj's
Jasperovitsj
Push2005
Dj LPG
Blue Sky 99
Xilver
Real
Eagle´
Bl@ckout
Sh!fty
dj Zevan
Tiger777
Dj Zetski
...
Juryleden
djCresto
domineesje
Bertn
MikeVee
Synthesia
Bunz
Zehra
Aurélie
Speentje
Shadowkid <-- Ja, ge gaat meedoen ;)
... |
|
|
| Tiger777 |
| ^^ ge hebt wel een punt met die 60 minuten dat te kort zou kůnnen zijn.. Als ge nu eens zou zeggen: Maximaan 2 uur.. Dan laat ge de keuze zonder op de juryleden hun leven beslag te leggen doordat ze naar mixen moeten luisteren... |
|
|
| Push2005 |
Ja, allemaal gelijk voor mij :)
Laat anderen ook hun mening mar zeggen é :toothless ... |
|
|
| Jasperovitsj |
Minimum 50 minuten en maximum 80 minuten?
Dan kan elke dj zelf beslissen hoe lang hij zijn set maakt en in welke mate hij wil opbouwen. Ik heb bijvoorbeeld zelf liever 80 minuten, want dan kan ik meer een verhaal vertellen dan op maximum 60 minuten. Enhoe langer de mix hoe meer kans op extra fouten, dus het is iets dat je voor jezelf moet afwegen. :)
En als we met een poulesysteem werken (en dat lijkt toch te gaan lukken qua aantal deelnemers én jury) kan het zo geregeld worden dat de dj's die afvallen hun mixes beschikbaar stellen vanaf ze uitgeschakeld zijn. Zo ging het in de NLBETA contest, en ik vond dat best een goed systeem. :)
Voor de fijnere details van het systeem kan je gewoonest Phortje op het NL forum contacteren, of de thread daar gaan bovenhalen. Er staat veel bruikbare info in, dus misschien geen slecht idee om gewoon de hele thread is door te lezen ;) |
|
|
| djcresto |
78 min vind ik een goeie lengte, kan je een setje goed opbouwen en kan nog net op een cd :D
@ shadowkid, waarom zou je niet in de jury komen. Het oordeel van iemand die minder van mixen kent is net zo belangrijk. Want wij freaks denken allemaal dat we het beter weten :p |
|
|
|
|