|
BETA Dj Contest (pg. 96)
|
View this Thread in Original format
| dj Zevan |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Sterkste set van heel de contest wat mij betreft, en had een oververdiende winnaar geweest. :)
Kheb hem in ieder geval al omgezet naar mp3 en op m'n mindidisc gezet! :crazy: |
Merci merci :)
wist de jury t ook zo maar de appreciëren ;) |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by dj Zevan
01 Terry Grant feat. Jeniffer Horne - I'll Kill You (Original Mix)
02 V-Sag & Andrew K. - Fossil (Original Mix)
03 Digital Witchcraft - Fingerpaint (R. & M. Remix)
04 V-Sag & Andrew K. - Fossil (Kosmas Epsilon Remix)
05 Jono Fernandez - Deliver Me (Digital Witchcraft Remix)
06 Depeche Mode - Precious (Sasha's Spooky Mix)
07 Joel Armstrong - Serenity (Original Mix)
08 Derek Howell - Yah Yah (DJ Remy Remix)
09 Jaytech - Music 101 (Flash Brothers Remix)
10 Derek Howell - Yah Yah (Original Mix)
11 Mike Hiratzka & Kazell - Venice Dawn(Instrumental Mix)
12 Bent - As You Fall (Micah's Swollen Booty Remix)
13 James Benitez - Missing You (Original Mix)  |
dit was dus mix H!
ik vond dit echt een goeie mix :) de ene heerlijke nummer achter 't andere :eyes: |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Sterkste set van heel de contest wat mij betreft, en had een oververdiende winnaar geweest. :)
Kheb hem in ieder geval al omgezet naar mp3 en op m'n mindidisc gezet! :crazy: |
uw eigen setje was nochtans ook niet mis. Kheb em daarstraks gedownload en beluisterd. Mix-technisch kan ik minder goed oordelen erover (ken ik te weinig van en kheb der ook niet zo op gelet, maar tzal wel goed zitten op dat vlak) maar ik kan wel zeggen dat ik, hoewel het niet direct mijn smaak / stijl is, ik die zeer goed kon apprecieren. Ik kan wel geen vergelijking maken met de overige sets want die heb ik niet gehoord.
Eerlijkheidshalve moet ik er wel bij zeggen dat ik na een uur in slaap ben gevallen ...
maar dat had niets met uw set te maken, gewoon weinig geslapen deze nacht :toothless |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
Eerlijkheidshalve moet ik er wel bij zeggen dat ik na een uur in slaap ben gevallen ...
|
Na een puur pas? :clown:
sorry, hier moest 'k gewoon iets op zeggen :) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by diddi
De punten stonden op 3 delen: Techniek, opbouw en platenkeuze. Qua techniek en evt. opbouw zijn die mixen nog goed te beoordelen, maar qua platenkeuze :conf: . Sorry dat ik dat genre minder apprecieer, maar moet ik daarom de tracks een hogere score geven? Als je die lijn dan doortrekt, kan ik een mixje maken met allemaal platte commerciële nummers en dan ook zitten zagen dat je geen verstand hebt van die stijl. Ik kan niet oordelen over prog setjes, ik ken er geen kl*ten van! :p
|
Om een dergelijke in wezen foute beoordeling te vermijden, heb ik die categorie omgedoopt tot 'Concept'. Dan kun je objectiever te werk gaan en kijken wat de bedoeling is achter de set en nagaan of die bedoeling goed is uitgewerkt. De Sensation-achtige set uit de eerste ronde had ik bijvoorbeeld veel punten gegeven voor dit onderdeel, terwijl de nummers me helemaal niet lagen.
Heb nog niet alles gelezen, maar wtf?! Jasper eruit :(
En ik had u in de eerste ronde nagenoeg het maximum van de punten gegeven..
Ook over de set van Zevan was ik trouwens behoorlijk enthousiast. Ik ging er automatisch van uit dat die finale zou halen (zie mijn commentaar), zeker als je bedenkt dat de set die ten koste van hem de finale haalt zwakker is gemixt. |
|
|
| Zehra |
| tja, objectieve jury eh ;) |
|
|
|
|