|
BETA Dj Contest (pg. 65)
|
View this Thread in Original format
| Bunz |
| quote: | Originally posted by Bertn
die van BZRK is ook binnen, ik wacht enkel nog op Bunz |
mijne excuses :o
ma khad graag die laatste nog een keer gehoord (watk nu aant doen ben) |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Hmm, zag BB bovenaan staan bij usres browsing maar hij heeft geen namen gepost :(. |
Geduld. :) |
|
|
| Jasperovitsj |
Hmm, zag BB bovenaan staan bij usres browsing maar hij heeft geen namen gepost :(. |
Zou wel leuk zijn om te weten wie er in deze poule afgevallen is. Want voor hetzelfde geld zit ik daarbij :) |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Bunz
mijne excuses :o
ma khad graag die laatste nog een keer gehoord (watk nu aant doen ben) |
wanneer denkt ge de results te ehbben?:) |
|
|
| djcresto |
| uit welke poule gaan er nu maar 2 mixen door? Uit poule 3 of uit de poule met maar 5 mixen? |
|
|
| MikeVee |
| Poule met 5 mixen. |
|
|
| Push2005 |
Dat domineesje uw mix de beste vond en nog meer punten wou geven.
Ij gaat wachten tot de andere poules gedaan hebben ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Aangezien dat de commentaren toch al gepost zijn en bekend is wie afvalt zou ik voor deze poule al gelijk de namen geven. :) Voor de andere 2 poules kan je nog wachten tot ze allebei volledig binnen zijn... |
|
|
| Bunz |
| quote: | Originally posted by Bertn
wanneer denkt ge de results te ehbben?:) |
over een uurtje ongeveer
gaat dat nog dan? |
|
|
| Moondust |
mijn probleem is ook dat ik teveel gedraaid heb als of ik voor publiek sta, das een gewoonte denk ik. en niet aan gedacht heb een mix te maken die mensen thuis via hun pc zitten luisteren en daar zit een groot verschil tussen natuurlijk.
vandaar ook scratchen, snel inmixen, lange mixen, veel variatie, improvisatie, allemaal zaken die werken in club maar niet thuis
ma toch content dat er iemand mijn mix de beste vond :D |
|
|
| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by Push2005
Ij gaat wachten tot de andere poules gedaan hebben ;) |
Euh, nie direct; ik weet de namen die in het rood staan, en die in het groen, Maar ik post die als er mathematische zekerheid is, en dat lijkt me kras. Tot die andere juryppl zeggen 'ik doe nie meer mee', of 'Ik ben het daarmee volledig eens.' of iets van die strekking (of hun comment en points naar MikeVee opsturen) geef ik nog geen namen, ziet da ze bezig zijn!
ff chillen :cool:
Wanneer 'all jury members are accounted for', worden de namen van de afvallers gepost. Van de winnaars normaal ook, maar dan moet ik weer afhalen, renamen en uppen; nie direct een probleem voor mij. |
|
|
| MikeVee |
| Voor mijn poule stond de inzenddatum al meer dan 2 weken vast op 19 maart 20u, neem dus geen inzendingen meer aan :). |
|
|
|
|