|
BETA Dj Contest (pg. 36)
|
View this Thread in Original format
| Eagle` |
| ah ne *kut*mix maken, ik wist dak iet vergetn was :p |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Er staan tot nu toe 14 mixen op de ftp, terwijl 16 ideaal zou zijn voor een poulesysteem. Nog 2 mannekes, komaan!! :) |
Mijn wereldset moet er nog opkomen éh :tongue2 ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Staat die van Zevan er ook al op? Want anders kunnen we nog aan 16 mixes komen :) |
|
|
| Push2005 |
Effe een dom vraagie... als je me Winrar der een paswoord wil opzetten, en ik gebruik "Wachtwoord invoeren" dan doet hij dat nie :conf: Wat doe ik mis
edit: nevermind, kzat wat te brielen zoals usual... kheb het nu :) |
|
|
| Moondust |
| quote: | Originally posted by diddi
ff ter info, mijne staat er sinds gisteren of eergisteren ook op. Heb een pm naar Moondust gestuurd...:wtf: :cool: :p |
ik dacht al tiens waarom stuurt die nu z'n paswoord naar mij moet ik da soms ook naar hem sturen??? :tongue2
nog effe geduld, na de contest moogt ge mij paswoord ook hebben ;)
ma bon 't is niks ik zit toch nie in de jury :tongue2
feitelijk? naar wie dient da paswoord verstuurd te worden |
|
|
| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by Moondust
feitelijk? naar wie dient da paswoord verstuurd te worden |
ikke :)
nu [puntje] trance [monkeytailtje] trance [puntje] nu |
|
|
| Push2005 |
| Zo, mijnen staat er ook op :) ... 15 mins te laat wordt nog door de beugel gelaten hé :tongue2 |
|
|
| Moondust |
pm verstuurd
check wel voor alle zekerheid nog es of het paswoord wel klopt :D
dient er trouwens geen poll aan gemaakt te worden over wie volgens jou de contest gaat winnen?
als er ineens veel op een outsider gegokt woord voor onmenselijk hoge bedragen weten we ondertussen ook wie hier de YE's en ALLATA's zijn
:tongue2 |
|
|
| Push2005 |
als er ineens veel op een outsider gegokt woord voor onmenselijk hoge bedragen weten we ondertussen ook wie hier de YE's en ALLATA's zijn
:tongue2 |
Haha :) ... Zo corrupt zijn we nog nie denk ik; da komt nog, na de gouden jaren :tongue2 |
|
|
| Belgian Bonzai |
check wel voor alle zekerheid nog es of het paswoord wel klopt :D
|
Haha, dan hoor je het wel van me :D
Pak mailtjes gehad, zal morgen eens checken of alles klopt, dat zal wel zeker (ik vermoed een klein probleempje, maar heb nog niet ten gronde gecheckt; een zekere Hendrik geloof ik wordt gevraagd zijn nick door te zenden, mss kan ik die door eliminatie wel iden, maar da's brielen). Wie nog moet uppen: chop chop: woensdag zou ik de jury willen aan het luisteren zetten :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Hendrik = Tiger777 |
|
|
| Belgian Bonzai |
Ah ja
Beetje beschaamd nu, heb ik nog geweten. Sorry. |
|
|
|