|
BETA Dj Contest (pg. 57)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| Iedereen die de moeite heeft genomen om een mix te maken, op te nemen en up te loaden verdient het in mijn ogen dat zijn mix volledig beluisterd wordt en eerlijk beoordeeld wordt ook :) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Iedereen die de moeite heeft genomen om een mix te maken, op te nemen en up te loaden verdient het in mijn ogen dat zijn mix volledig beluisterd wordt en eerlijk beoordeeld wordt ook :) |
Idd, skippen zou vort zijn |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by domineesje
gelijk heb je wel :), maar kan er niet aan doen, vraagt echt om te skippen hoor :o |
hoe beoordeel je dan opbouw/structuur als je skipt tijdens de setjes? :conf:
nu ja, als je enkel en alleen met het beluisteren van de set bezig bent, dan kan er idd wat verveling optreden, hehe.. zoveel mogelijk dingen tegelijk doen hé :)
heb hier nu één bepaalde set op repeat trouwens :crazy: |
|
|
| diddi |
Iedereen die de moeite heeft genomen om een mix te maken, op te nemen en up te loaden verdient het in mijn ogen dat zijn mix volledig beluisterd wordt en eerlijk beoordeeld wordt ook :) |
+1
Als je geen tijd of goesting hebt om de mixen te beluisteren, bied je dan niet aan hè :rolleyes: :clown: |
|
|
| Magistrate |
| kzit ier nog met een saaie prog set over, waar ik in slaap van val, kzal em vannacht es beluisteren :o |
|
|
| Jasperovitsj |
| Wees wat objectief hé ;) |
|
|
| Bl@ckOut |
Wees wat objectief hé ;) |
Das dus heel lastig he, objectief punten geven aan ne progmix, kheb zo hard goesting om 0 voor trackkeuze te geven ;)
Maarja, ik heb al een mix beoordeeld die niet echt mijn goesting is maar die had toch een hoge score, dus da gaat wel :) |
|
|
| Magistrate |
| ^kdenk dat wet over dezelfde mix ebben ;) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Bl@ckOut
Das dus heel lastig he, objectief punten geven aan ne progmix, kheb zo hard goesting om 0 voor trackkeuze te geven ;)
|
I know the feeling... vrij moeilijk omdawe't gewoon niet gewend zijn hé :/ |
|
|
| Dj LPG |
Wees wat objectief hé ;) |
da s in de 2 richtingen eh:) Er zullen andere de meer trancy sets mss ook wat minder appreciëren dusja...
Maar ik val wss toch af na deze ronde dus I don't care:p |
|
|
| domineesje |
mah ale jong, lees gulle wel *grmbl*, "het vraagt" om te skippen... niet gezegd dat ik het doe he ...
heb gewoon stopgezet, zal andere keer luisteren, als mijn gehoor het wel aankan
@ jasper ==> kan ik iets goed doen voor u? |
|
|
| Eagle` |
| alrighty met een prog getinte mix kom je dus al niet aan de bak, sounds veelbelovend :nervous: |
|
|
|
|