|
BETA Dj Contest (pg. 48)
|
View this Thread in Original format
| Xilver |
pff mensen...
Da ging toch door BB of Push allemaal geregeld worden dacht ik, dat ze die gingen renamen en dan anoniem laten downloaden? |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Xilver
Da ging toch door BB of Push allemaal geregeld worden dacht ik, dat ze die gingen renamen en dan anoniem laten downloaden? |
Geef ze gewoon tijd tot vanavond, dan zal da wel gefixed worden :)
@ Real & MikeVee: Die verschillen in punten geven per jurylid hebben totaal geen invloed op het totale resultaat als je gewoon alle punten van elk jurylid per mix optelt en desnoods deelt door 6. Want als een jurylid een bepaalde mix slechte punten geeft, dan zal hij de rest van de mixes ook minder punten geven dan de andere juryleden. Dus dan worden alle mixes lager beoordeeld, en wordt er niet 1 mix bevooroordeeld hé. :) |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
@ Real & MikeVee: Die verschillen in punten geven per jurylid hebben totaal geen invloed op het totale resultaat als je gewoon alle punten van elk jurylid per mix optelt en desnoods deelt door 6. Want als een jurylid een bepaalde mix slechte punten geeft, dan zal hij de rest van de mixes ook minder punten geven dan de andere juryleden. Dus dan worden alle mixes lager beoordeeld, en wordt er niet 1 mix bevooroordeeld hé. :) |
uhu, makes sense.
| quote: | | En tijger, is er een kansje voor de 2de ronde ? :p |
Begint al mor voor uwen duvel te sparen man ;) :D |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Begint al mor voor uwen duvel te sparen man ;) :D |
:( |
|
|
| Push2005 |
Khad les vandaag dus ik ka ier ook geen 24/7 opzitten hé...
De juryleden moeten nog geen mixes downloaden want BB gaat ze anoniem maken... Dus nog nieks luisteren. Het is niet mijn fout of Belgian Bonzai's fout maar wel aan die paar die de deadline van de mix nie respecteerden en dan nog problemen hadden met de ftp ook. BB was gisteren nie thuis (dus geen internet), hij zalt vannacht wel allemaal uploaden vermoed ik...
Dus nog 1 dagske geduld; en blame de laatkomers |
|
|
| Real |
Allemaal wel erg grappig feitelijk. :p
Patience is a virtue. :wtf: |
|
|
| dj Zevan |
| quote: | Originally posted by Push2005
Het is ... fout ... die paar die de deadline van de mix nie respecteerden en dan nog problemen hadden met de ftp ook. en blame de laatkomers |
|
|
|
| Xilver |
| Domineesje, ge wist dat, da stond in de thread, waarom stuurt ge de downloadgegevens dan al naar de juryleden? |
|
|
| Push2005 |
Nog eens voor de duidelijkheid:
Er worden nog GEEN mixes beluisterd of gedownload; laat BB z'n werk doen en brengaub nog geduld op. Negeer die pm gewoon...
Thx |
|
|
| Antony |
| die 'BB' lees ik spontaan als BigBrother :p zorry BelgianBonzai :p |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by Antony
die 'BB' lees ik spontaan als BigBrother :p |
hehe, me 2 :p |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by domineesje
was niet de bedoeling he |
tjah dan had je mss beter ff uw ogen open gedaan voor je iederen een pm stuurde :rolleyes: |
|
|
|
|