|
BETA Dj Contest (pg. 62)
|
View this Thread in Original format
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Push2005
Kben benieuwd wie er allemaal z'n score niet zal geven :p |
lol ==> gepost na lezen van nick ;)
ben niet alleen hoor :o |
|
|
| Magistrate |
| quote: | Originally posted by speentje
Poule 3 heeft slechts nog de score van Magistrate nodig, dan kan ik de punten gaan optellen en de 3 winnaars bekend maken :) aangezien ik nog weg ben vandaag, zal ik de scores pas laat op de avond kunnen plaatsen! dus geen paniek :D
Speen |
ja sorry, kmoet nog eentje herbeluisteren, rond 3u krijg je ze |
|
|
| speentje |
Magistrate geen zorgen maken, zolang ik je scores voor 00.00 krijg, no problem ;)
gelieve de scores te mailen naar speentje at hotmail dot com :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Bjorn Vidaz
de spanning stijgt :nervous: |
|
|
|
| Aurélie |
| Wanneer krijgen we de resultaten :D ? |
|
|
| Tiger777 |
Laten we zeggen tegen 16h ofzo |
spannend :nervous: :clown: |
|
|
| Push2005 |
Lol, zo nerveus ? :p
Maareuh; bij speentje duurt het toch tot +/- 23h dus als je in die poule zou zitten moet je alvast langer wachten, want hij is weg ;)
En Bertn is er ook niet onmiddelijk vrees ik :tongue2 |
|
|
| Jasperovitsj |
| Goeie keuze van verantwoordelijken :p |
|
|
| Tiger777 |
Lol, zo nerveus ? :p
|
bah ja, al bij al, het gaat hem wel over 1 duvel é!!:eek: |
|
|
| Moondust |
hou misschien ook ergens bij wie in welke poule zat
zo kunt ge achteraf zien wie u "concurenten" waren en zo...
nu leest ge vb die reeks is goed, der zit 1 slechte bij of er zit 1 goeie bij, ma ge weet (voorlopig) als deelnemer totaal nie over wie het gaat. zou achteraf leuk zijn om terwijl ge uitslagen achteraf bekijkt nog es forum kunt herna lezen. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Euhm, als de uitslagen van de eerste rodne gepost worden vanavond komt daar vanzelfsprekend bij van wie de mixes waren die afgevallen zijn hé. Natuurlijk worden de namen van de dj's wiens mix doorgaat nog niet vrijgegeven, om duidelijke redenen. Maar na de 2de ronde worden er weeral 4 namen bekend gemaakt, en na de finale ook hé :) |
|
|
| Moondust |
| euh ja das wel waar ma stel dat ge de finale speelt weet ge niet in welke poule ge in eerste of 2 de ronde zat en weten die die afgevallen zijn niet wie hen uitgeschakeld heeft. kan achteraf misschien een troost zijn als ge ziet da ge eerste ronde nie hebt overleeft maar dat die 2 die door gaan wel de 2 finalisten waren... :p |
|
|
|
|