|
BETA Dj Contest (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
| De psytrance heeft hem weer eens ziek gemaakt :p |
|
|
| New Wave |
Ejh even voor de goeie orde. De dj contest was gewoon een NLTA contest. Ik heb hier toen een thread gemaakt of jullie mee wilden doen. Hoe meer zielen hoe meer vreugde. Was niets BETANL wedstrijd aan. Dus laat die nederlanders lekker meedoen met jullie contest. Of zijn jullie zo bang dat jullie verliezen van een kaaskop op klompen.:nervous:
Mietjes! Bang dat de nederlanders weer boven de belgen staan!:o
Schijtebroeken!:o Jullie schijten al 7 kleuren als een nederlandse DJ de zaal in komt lopen. bang dat de nederlanders weer beter zijn huh? Stelletje janettes! Wijven! Mietjes! Dj Wouten!
Ei wint toch. :p ;) |
|
|
| deefke |
| mag ik ook meedoen? of is da enkel voor de mensen dat hier al langer zitte? |
|
|
| Bl@ckOut |
| Gij moogt zeker meedoen. |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by deefke
mag ik ook meedoen? of is da enkel voor de mensen dat hier al langer zitte? |
Dat heeft er toch niks mee te maken. Doe maar mee. :) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ejh even voor de goeie orde. De dj contest was gewoon een NLTA contest. Ik heb hier toen een thread gemaakt of jullie mee wilden doen. Hoe meer zielen hoe meer vreugde. Was niets BETANL wedstrijd aan. Dus laat die nederlanders lekker meedoen met jullie contest. Of zijn jullie zo bang dat jullie verliezen van een kaaskop op klompen.:nervous:
Mietjes! Bang dat de nederlanders weer boven de belgen staan!:o
Schijtebroeken!:o Jullie schijten al 7 kleuren als een nederlandse DJ de zaal in komt lopen. bang dat de nederlanders weer beter zijn huh? Stelletje janettes! Wijven! Mietjes! Dj Wouten!
Ei wint toch. :p ;) |
Ei won niet eens in jullie eigen contest :toothless
En de belgen doen niet onder... de beste producers van trance bevinden zich toevballig wel nog altijd IN ONS LAND :p
Vuile kuthollanders, tis eigenlijk altijd hetzelfde :p Wij zijn beter in stuff maar jullie weten het te verkopen... kijk maar naar heineken en amstel, op wat trekt da eigenlijk terwijl er jupiler en hoegaarden bestaat :p
Op wat trekken Tiësto; Armin & Ferry nu als wij M.I.K.E, Fred Baker & Jonas Steur hebben :p, het zijn onze producers die jullie dj's voeden :o |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Push2005
|
kweet nie of ge 't weet maar ei heeft da ding wel twee keer achter elkaar gewonne :o
edit: ge vergeet Airwave :o |
|
|
| deefke |
| oké dan schrijf ik mij bij deze ook in :) |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Zehra
edit: ge vergeet Airwave :o |
En Pim. :) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Push2005
En de belgen doen niet onder... de beste producers van trance bevinden zich toevballig wel nog altijd IN ONS LAND :p
Vuile kuthollanders, tis eigenlijk altijd hetzelfde :p Wij zijn beter in stuff maar jullie weten het te verkopen... kijk maar naar heineken en amstel, op wat trekt da eigenlijk terwijl er jupiler en hoegaarden bestaat :p
Op wat trekken Tiësto; Armin & Ferry nu als wij M.I.K.E, Fred Baker & Jonas Steur hebben :p, het zijn onze producers die jullie dj's voeden :o |
Mwhoehaha...belgen en goeie producers.. wat een bull kerel! Enige waar jullie op teren is die M.I.K.E. die het enkel nog maar in nederland en belgie goed doet. Nederlandse producers en DJ zwerven over de hele wereld. Laat die belgen eerst maar eens de grens over gaan. Zonder Tiesto was trance in Amerika nooit voorgekomen. Zonder Ferry Corsten was er helemaal geen trance in China. Nederlanders hebben in Israel de trancescene helemaal opgebouwd. Armin van buren battled alle belgen bij elkaar. Jullie lopen gigantisch achter mensen. Blijf vooral Retro draaien daar! K3 heeft nog meer bereikt dan de hele Belgische trancescene bij elkaar. Stelletje retronichten!
Nog zo'n knap voorbeeld...marco bailey jullie technoheld! Elke set verknalt hij weer met zijn stomme fouten! Als dat jullie niveau is!?
Kortom, Ei en Freezel gewoon mee laten doen, geen gezeik meer. :) |
|
|
| Push2005 |
He has a point though
Maar dat neemt niet weg dat we voor onze eigen artiesten eens goed mogen supporteren :p |
|
|
|
|