|
BETA Dj Contest (pg. 67)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Ik heb alle commentaren nog, zal die van de eerste ronde wel posten als die mix er uit ligt in de volgende ronde of na de finale. Gene paniek :D |
Ge doet da heel goed! :) |
|
|
| dj Zevan |
Denk dat t hiervoor gemakkelijker is dat er bij elke mix in elke ronde commentaar wordt gegeven, maar enkel de commentaren te posten van de afgevallen mixen
dus bvb bij de verliezende mixen in de 2de ronde, worden dan de "negatieve" commentaren van hun 2de ronde en de "positieve" commentaren van hun 1ste ronde gepost
anders gaat er teveel op en af gepost worden, en is t voor sommigen misschien moeilijk om het overzicht te houden |
|
|
| Push2005 |
Ik denk dat veel dj's toch al hebben proberen uitpluizen welke letter ze hebben.
Dus vermeldt de commentaar maar bij de winnende mixes ook; zonder te zeggen van wie ze zijn... is dat nie goed ? |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Push2005
Ik denk dat veel dj's toch al hebben proberen uitpluizen welke letter ze hebben.
Dus vermeldt de commentaar maar bij de winnende mixes ook; zonder te zeggen van wie ze zijn... is dat nie goed ? |
Juryleden moeten zonder beïnvloeding naar een mix kunnen luisteren en commentaar geven zonder te weten wat andere schrijven zodat ze hun mening niet aanpassen aan wat andere zeggen. |
|
|
| diddi |
| just give us the names :o |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Juryleden moeten zonder beïnvloeding naar een mix kunnen luisteren en commentaar geven zonder te weten wat andere schrijven zodat ze hun mening niet aanpassen aan wat andere zeggen. |
En als we de letters in ronde 2 gewoon veranderen ? |
|
|
| Bjorn Vidaz |
| quote: | Originally posted by Tiger777
filesize ;) |
euhm, ik zie nergens een mix met mijn exacte filesize, kan dit? |
|
|
| Bertn |
| ik ben eigenlijkv van plan om hier meteen in een post een samenvatting van de uitslagen te geven, met een link naar een Word-doc waar alle (zeer) uitgebreide resultaten en commentaar van de jury instaan. dat lijkt mij het handigst, en daarmee worden geen namen van winnaars vermeld he |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Bjorn Vidaz
euhm, ik zie nergens een mix met mijn exacte filesize, kan dit? |
Ja, de mijnen was ook 2 MB meer :p |
|
|
| Moondust |
| Is't ook mogelijk om de punten per onderdeel te krijgen? |
|
|
| MikeVee |
Kost weer extra download :o en maakt het weer ingewikkelder voor BB. Zou dat zo laten.
Om wat vaart in de zaak te krijgen moet er morgen een nieuwe verdeling van de juryleden komen (wie doet er nog mee) zodat er halfweg komende week begonnen kan worden met het downloaden/oordelen. En deze keer geen 16 dagen tijd angezien het nu dan maar 4 mixen zijn, want nadien moet de finale nog komen. |
|
|
| djcresto |
Ik deel de mening van mikevee. Wat je leest over een andere mix kan je eigen oordeel zeker beïnvloeden.
Deze ingreep geeft ook weer werk aan Belgian Bonzai. En degenen die doorgaan moeten maar een beetje geduld hebben. |
|
|
|
|