|
BETA Dj Contest (pg. 27)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
Ik wil 2e worden! :D
(of 4e natuurlijk :toothless ) |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ik wil 2e worden! :D
(of 4e natuurlijk :toothless ) |
beide prijzen liggen dicht bij elkaar |
|
|
| DJ Zetski |
Zeg Push2005,
Aangezien daje gij ook met CoolEdit werkt, heb je gij da met CoolEdit in 128k kunnen zetten? Ik heb eigenlijk nie veel tijd en ook nie veel geduld om da allemaal te zoeken... De mix is af, 'k zou em graag kunnen uploaden. |
|
|
| DJ Zetski |
'k Zie ier juist staan bij 't opslaan Kbs 128 44100Hz Stereo 11:01
Is da in orde dan? |
|
|
| DJ Zetski |
| En nu zou ik hem graag uploaden. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by DJ Zetski
Aangezien daje gij ook met CoolEdit werkt, heb je gij da met CoolEdit in 128k kunnen zetten? Ik heb eigenlijk nie veel tijd en ook nie veel geduld om da allemaal te zoeken... De mix is af, 'k zou em graag kunnen uploaden. |
Tis al in orde zeker?
Anders bij "Save as..." moet ge die mp3-converter aanklikken en dan de gewenste bitrate, met het maximum stereohertz ... simpel hoor :) |
|
|
| DJ Zetski |
| quote: | Originally posted by Push2005
Tis al in orde zeker?
Anders bij "Save as..." moet ge die mp3-converter aanklikken en dan de gewenste bitrate, met het maximum stereohertz ... simpel hoor :) |
Ja is idd al in orde, toch bedankt. Hoelang zou da ongeveer duren om da te uploaden? |
|
|
| Moondust |
| mijne mix is ook klaar, hier en daar wel een klein foutjen ma da heb ik uiteraard expres gedaan om niet 1e maar 2de te worden :tongue2 |
|
|
| Blue Sky 99 |
| Kan iemand mij eens de gegevens pm'en? 'k heb ook een setje klaar en zou dat graag morgen uploaden ... |
|
|
| Tiger777 |
| Vanavond of morgen es oppakken zie :D |
|
|
| dj Zevan |
| quote: | | - Uiterste datum van inzending is zondag 19 feb. |
zou deze op 1 week later kunnen worden gezet
heb het momenteel heel druk met t werk |
|
|