|
BETA Dj Contest (pg. 33)
|
View this Thread in Original format
| DJ Zetski |
| Hoe zit da nu... zijn de juryleden nu eigenlijk bezig met selecteren of is het helemaal afgeblazen? Omdat deze thread bijna niet meer terug te vinden is... |
|
|
| Jasperovitsj |
| Deadine voor het uploaden van de mixes is nog niet eens afgelopen, dus nog even geduld ;) |
|
|
| Aurélie |
| Wat verstaan jullie precies onder een trainwreck :o ? |
|
|
| Jasperovitsj |
Iemand samples uit een Tiesto-set om te uppen? :toothless
j/k :o
Mjah, voor mij persoonlijk is een trainwreck wanneer de beats echt hoorbaar uit elkaar lopen en van dat dubbel geklop geven, en ook wel voor een redelijk lange tijd. Een kleine afwijking of een afwijking die snel gecorrigeerd wordt noem ik geen trainwreck. Maar als ge echt de dubbele bassen kunt horen is het echt wel een trainwreck :o
Bovendien kan je ook een harmonisch trainwreck hebben vind ik. Beats lopen wel mooi synchroon, maar je krijgt melodieën in verschillende toonaarden die met elkaar clashen, of vocals uit beide nummers die door elkaar lopen. Langs de andere kant vind ik een mix waarbij beide melodieën of vocals elkaar aanvullen dan weer een absoluut hoogtepunt. :crazy: Maar dat gebeurt zelden :) |
|
|
| Aurélie |
| Maw een dikke fout dus :) . Mercikes voor deze toelichting :p |
|
|
| diddi |
hehehe... dan de mijne ook nen totale "trainwreck"
Ik ben geen professioneal hè :o :p , ik ben een semi-professioneel :toothless |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Aurélie
trainwreck |
* kedeng kedeng - kedeng kedeng - kedeng kedeng *
geluid van een trein dus, oftewel ongelijke basslijnen |
|
|
| Moondust |
trainwreck = paardekoers
ma soms, hangt beetje af van slyl(techno, jump) kunt ge juist expres uwen bas dubbel leggen en dan wa spelen met crossfader om extra effecten te bekomen ma bij trance klinkt da meestal niet echt goed tenzij ge iets hardere trance draait :tongue2 |
|
|
| The Freezzz |
Mijn setje heb ik ook maar geupped en daar zit ook n hele dikke trainwreck in en ik heb geen tijd meer gehad om m opnieuw te mixen:( :nervous: :sadgreen:
T zal dan wel n mooie 4e plaats worden.....
in de poule :D |
|
|
| Push2005 |
Bah, kheb nieks om mn set mee op te nemen... m'n broer wil z'n laptop niemeer geven na een dispuut :happy2:
Kzal wel een oplossing vinden, hehe :tongue2 |
|
|
| Tiger777 |
| Liep morgen dienen al uitgestelden deadline niet af? Nog maar 11 setjes staan erop... :conf: |
|
|
| Push2005 |
| Tja, we zien wel zeker... mijnen moet er ook nog op :p |
|
|
|
|